  • 171. Data: 2004-09-24 16:40:49
    Temat: Re: sąsiad pedofil-dlugie
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Parafrazuję ciebie: "Z pewnością lać trzeba staruszki, które próbują
    > (nie mogą, a próbują) w ten sposób mnie skrzywdzić".

    a w jaki sposob one Cie krzywdza? Ja wiem ze lubisz gdy Ci sie wklada, ale
    nie mozna zakladac ze malemu dziecku by to sie tez podobalo.

    > Pewność masz, jak sąd ustali winę. Do tego momentu człowiek jest
    niewinny.

    proponuje mojemu, widze zaraz jak z innym robi, ale to sad ustali czy to
    prawda
    choc jak to widzialem, gratuluje, EOT.
    Sad by wypuscil, bo dzieciak ktory robil to za pieniadze by nic nie
    powiedzial.

    > W tym przypadku powinieneś zamknąć go w piwnicy, zadzwonić pod 997,
    > poczekać aż przyjadą, powiedzieć jak było i oddać go im.

    i przez lata mialo by mnie skrecac, ze nie tknalem typa ktory chcial
    sie seksisc z moim dzieciakiem? O nie, z pewnoscia nie.

    > Niestety, ale muszę cię rozczarować :)

    13? :-)

  • 172. Data: 2004-09-24 16:41:24
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Powtarzam: nie wiem, o co chodzi. Nie widziałem.

    dzis w uwadze ponownie bedzie. 19.40 TVN

  • 173. Data: 2004-09-24 17:27:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > kurrwa mac,

    Zakrzyknął feldmarszałek Duda ;)

    > Pobilbym go po tym jak "jakimś dzieckiem odreagować..", bo to by mi dalo
    > do zrozumienia co propozycja skladana "mojemu" dzieciakowi oznaczala.

    Czyli: pacjent zaprasza twoje hipotetyczne dziecko na lody, następnego
    dnia inne hipotetyczne dziecko zaprasza na seks, dochodzi do stosunku, a
    ty dopuszczasz do tego stosunku, żeby mieć powód do brutalnego pobicia?

    > EOT bo to jakbym ze sciana gadal.

    No popatrz. Mam to samo odczucie. W dodatku ze ścianą, która ma tendecję
    do walenia się na ludzi.

    > z prostego powodu, chcial sie pieprzyc z "moim" dzieciakiem.

    Primo: nie masz prawa do wykonywania wyroków, zwłaszcza sadystycznych.
    Secundo: czy jesteś w stanie udowodnić ten pierwszy zamiar, który
    'intuicja' ci podpowiada?

  • 174. Data: 2004-09-24 18:03:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > dzis w uwadze ponownie bedzie. 19.40 TVN

    No to sobie obejrzałem. Przypominasz mi tych zakapiorów, co na własną
    rękę chcą sadystycznie ukarać kogoś, kto wg. nich popełnił przestępstwo.

  • 175. Data: 2004-09-24 19:16:02
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Freud był pionierem. od tego czasu pewne rzeczy się zmieniły. WHO nie
    > uznaje homoseksualizmu z zboczenie płciowe tylko ja jeden ze stanów
    > normalnych.

    Wziąłeś pod uwagę możliwość, iż WHO zdominowane jest przez gejów i lesbijki?
    Zdecydowana większość społeczeństwa nie uważa pedalstwa za stan "normalny".

    Pzdr
    Leszek

  • 176. Data: 2004-09-24 21:11:06
    Temat: Re: sšsiad pedofil-dlugie
    Od: p...@i...org (Piotr Dembiński)

    g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki) writes:

    > A wielu dorosłych (niekoniecznie nawet pedofili) zna psychikę dzieci
    > na tyle, żeby sprawić, że nie będą podświadomie czuły zła.

    yup, kiedyś na przykład było głośno o jakimś dyrektorze domu dziecka
    w Wielkiej Brytanii, który przez kilka/naście/dziesiąt lat wykorzystywał
    seksualnie podopiecznych

  • 177. Data: 2004-09-24 21:12:00
    Od: p...@i...org (Piotr Dembiński)

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:

    [...]

    > Zgroza. Jak w ogóle mogli mu pozwolić na kontakt z ludźmi
    > po wyjsciu? Przecież mógł kogoś zabić!!!

    well, śmiertelnie przestraszył moją znajomą, która tam uczyła :)

  • 178. Data: 2004-09-24 21:16:50
    Od: p...@i...org (Piotr Dembiński)

    Jacek <m...@n...com> writes:

    [...]

    > Polecam przeczytać "Wstęp do psychoanalizy" Freuda.

    Mam wstręt do wszystkich 'paranauk', ale dziękuję za radę :)

  • 179. Data: 2004-09-24 21:45:33
    Od: p...@i...org (Piotr Dembiński)

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl>
    writes:

    [...]

    > ps.
    > Widac jestes osoba ktora pozwala sobie pluc w twarz. I ktorej to
    > odpowiada.

    ja? :)

  • 180. Data: 2004-09-24 21:51:05
    Od: p...@i...org (Piotr Dembiński)

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl>
    writes:

    [...]

    > no to pogadamy jak ktos Ci dmuchnie zone.

    Jaki widzisz związek pomiędzy gwałtem na nieletnim/nieletniej
    a 'dmuchaniem' twojej żony?