  • 141. Data: 2004-09-23 19:25:31
    Temat: Re: sąsiad pedofil-dlugie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > Z pewnoscia lac trzeba kogos kto probuje (nie moze, a probuje) w ten
    > sposob skrzywdzic "moje" dziecko.

    Sędzia Zgred, kruca bomba...

    Po coś, do licha ciężkiego, są te prawa - i prawa dotyczą wszystkich.
    Jeśli nie w smak ci prawo i właściwe procedury oraz instytucje służące
    do jego obrony, i chcesz wziąć 'prawo' w swoje ręce, to równie dobrze
    możesz wrócić do wspólnoty pierwotnej i prawa dżungli. Tylko że w prawie
    dżungli pedofilia nie istnieje - bo nie ma żadnych ograniczeń wiekowych.

  • 142. Data: 2004-09-23 19:42:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > jezeli proponuje mojemu dzieciakowi loda w piwnicy a pozniej widze ze sie
    > ekhem ze odbywa stosunek
    > z inym dzieciakiem w piwnicy to bez wzgeldu na to CZY BY BYL TO GWALT CZY
    > ZA POZWOLENIEM TEGO DZIECIAKA
    > WIADOMO W JAKIM CELU MOJEMU DZIECIAKOWI PROPONOWAL LODA.*)

    Ojej, ciężko dotrzeć...

    Pisałeś o zrobieniu mu z d*.* jesieni średniowiecza za _gwałt_ na nieletnim.

    A teraz już za samo zaproszenie.

    Czy możesz wreszcie 'uzgodnić' własne zeznania?

    [ciach]

    > za co byl skazany nie interesuje mnie, jak odebrac taka prosbe kazdy wie,

    Kto to jest ten Każdy? Czy to jakiś telepata? Czy prorok?

    > I NA PEWNO
    > mialbym pewnosc o co mu chodzilo gdybym pozniej widzial co robi z innym.

    _Najpierw_ miałbyś pewność, bo _później_ byś coś zobaczył?!?!?

    > wierze moim oczom, tego nic nie zastapi, zaden dowod., gdybym widzial *)
    > nie bylo by watpliwosci.

    Tylko musiałbyś zobaczyć najpierw. A nie, jak piszesz, później.

    > sluchaj ja nie komentuje czesci o gapieniu sie tylko o zaporszeniu
    > dzieciaka

    Co jest złego w samym zaproszeniu? Póki co nie wiesz, czy czasem nie
    miał na myśli lodów dosłownie. Pomijam już taki detal, jak skłonność
    dzieci do fantazjowania (i cęsto wiary we własne fantazje).

    > i ew. pozniej zobaczeniu jak z innym sie .. ...

    I znowu wpadasz w jakiś strumień czasu o przeciwnym zwrocie...

  • 143. Data: 2004-09-23 21:12:44
    Temat: Re: sšsiad pedofil-dlugie
    Od: Jacek <m...@n...com>

    Piotr Dembiński wrote:

    > Pedofilia to choroba, niestety w większości (80 procent) przypadków
    > nieuleczalna. Tak wyczytałem w Internecie.

    Zygmunt Freud podczas swojej pracy nad psychoanalizą ładnie
    sklasyfikował wszystkie dewiacje sexualne człowieka, uznał wszystkie z
    nich za naturalne, oprócz homoseksualizmu oraz pedofilii - to według
    Freuda są choroby, nie poddające się leczeniu jego metodą
    (psychoanaliza) a być może wogóle żadną. Także wychodzi że wszelkie
    "nienormalne" dla większości ludzi przejawy seksualności są naturalne,
    onania, fetysze w stylu sado-maso czy różne warianty zabawy z fekaliami.
    Wszelkie tego typu pociągi seksualne u człowieka są spowodowane
    przeniesieniem, chorobą jest natomiast homoseksualizm, i co gorsza,
    pedofilia, która jest nota bene niejako nieodzowną częścią
    homoseksualizmu. Pedofile to najczęściej również homoseksualiści - ale
    tu uwaga - nie każdy homoseksualista jest automatycznie pedofilem.
    Wychodzi na to że dendrofilia jest bardziej naturalna dla człowieka niż
    homoseksualizm :-)

    Polecam przeczytać "Wstęp do psychoanalizy" Freuda.

    Pozdrawiam!
    Jacek

  • 144. Data: 2004-09-24 06:59:39
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...tpi.pl> napisał w wiadomości

    > Od wymierzania sprawiedliwości jest sąd. Sąd dysponuje możliwościami
    > ustalenia jak naprawdę było oraz może powołać się na opinię biegłych.
    > Jeśli to recydywista, to na pewno trafiłby za kratki na dłużej. Sąd,
    > nie samosąd. Kropka.

    i co z tego, tylko jak sad sadzi to jest juz za pozno, prewencja jest
    wazniejsza niz wymierzanie kary

  • 145. Data: 2004-09-24 08:27:00
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    szerszen <s...@t...pl> wrote:

    > i co z tego, tylko jak sad sadzi to jest juz za pozno, prewencja jest
    > wazniejsza niz wymierzanie kary

    To ja może wyjdę sobie i będę lał po ryju staruszki żądające ode mnie
    ustąpienia miejsca. Dlaczego? Molestują młodych, zapracowanych ludzi.
    Jeśli komuś się to nie podoba, niech nie leje po ryju jak one tego od
    niego zażądają, ja lał będę.

    Rozumiesz już? Od wymierzania sprawiedliwości nie są ludzie, którzy
    często nie patrzą obiektywnie (ciekawe czy Przemek tak samo lałby
    tego chłopaka, gdyby ten koleś był jego dzieckiem i gdyby Przemek
    pamiętał, że ten chłopak próbował walczyć ze swoimi ciągotkami).
    Samosądy są złe. Jeśli ktoś zniża się do samosądu, dla mnie jest
    śmieciem. On, nie pedofil, bo pedofil jest chory, a zdrowy człowiek
    ma wybór, czy zniżyć się do poziomu śmiecia, czy nie.

    --
    Adam Wysocki, W-wa * http://www.gophi.info/ * news://news.gophi.info
    GG 1234 * GSM +48508878856 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

  • 146. Data: 2004-09-24 08:39:25
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Thu, 23 Sep 2004 23:12:44 +0200, Jacek <m...@n...com> napisał:

> [...]
    > homoseksualizm :-)
    >
    > Polecam przeczytać "Wstęp do psychoanalizy" Freuda.

    Freud był pionierem. od tego czasu pewne rzeczy się zmieniły. WHO nie
    uznaje homoseksualizmu z zboczenie płciowe tylko ja jeden ze stanów
    normalnych.

    --
    Falkenstein
    Okoliczności obciążające uwzględniane przy wymiarze kary są następujące:

  • 147. Data: 2004-09-24 09:01:59
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Rozumiesz już? Od wymierzania sprawiedliwości nie są ludzie, którzy

    chyba ty bnie rozumiesz ze spora czesc tej dyskusji rozchodzi sie o to, ze
    policja nie reaguje na telefon z informacja ze pedofil na warunkowym wlasnie
    wszedl z obcym dzieckiem do piwnicy

  • 148. Data: 2004-09-24 09:14:28
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Fri, 24 Sep 2004 11:01:59 +0200, szerszen <s...@t...pl> napisał:

> [...]
    > ze
    > policja nie reaguje na telefon z informacja ze pedofil na warunkowym

    A niby co miałaby zrobić? Przyjechać i go spałować? Facet nie łamie prawa!
    Wskaż mi przepis prawa, który mówi: "zabrania się pedofilom na warunkowym
    schodzenia z dziećmi do piwnicy" On może tam zejść, może trzymać w lodówce
    zamrażarkę i może częstować dzieci lodami. Tak długo jak nie doprowadza
    ich co najmniej do poddania się innej czynności seksualnej robi wszytko
    legalnie i nie ma ŻADNYCH podstaw do interwencji Policji. Jak ci to nie
    odpowiada idź do swojego posła zeby zaproponował zmianę prawa zgodnie z
    twoimi wyobrażeniami. Zapewne brzmiałoby to tak.

    1. Osoby prawomocnie skazane za pedofilie nie mają prawa spotykać się z
    cudzymi dziećmi, ofiarowywać im czegokolwiek, ani nawet rozmawiąć z nimi.
    2. Wskazane wyżej osoby winny do końca życia nosić wyróżniające ich żółte
    kamizelki z napisem "jestem pedofilem - mozna mnie bić"
    3. Pobicie pedofila nie stanowi przestępstwa.

  • 149. Data: 2004-09-24 09:15:23
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    nieletnim.

    > A teraz już za samo zaproszenie.
    >
    > Czy możesz wreszcie 'uzgodnić' własne zeznania?

    zaproszenie ale . . mac pozniej widze go z inym dzieciakiem wiec wiadomo
    po co proponuje.
    Ja mowie ze ja Bym tak mu nap.. ze jezeli by przezyl to juz by mu nigd nie
    stanal i koniec EOT

    > Kto to jest ten Każdy? Czy to jakiś telepata? Czy prorok?

    czlowiek myslacy :-)

    > _Najpierw_ miałbyś pewność, bo _później_ byś coś zobaczył?!?!?

    poniedizlake, moj dzieciak przychodzi i mowi ze sasiad go na loda do
    wpiwnicy zapraszam, we wtorek widze
    ze schodzi z innym tak mlodym dzieciem, co widze za chwile.
    obraz jak na galerie.pl o czym to swiadczy, o tym ze chcial zaciagnac
    moje dziecko do piwnicy w tym samym celu.

    > Tylko musiałbyś zobaczyć najpierw. A nie, jak piszesz, później.

    ja pierdziele, pozniej tzn pozniej po zaproponowaniu mojemu dzieciakowi
    nie po tym jak bym
    mu .. teraz rozumiesz?

    > Co jest złego w samym zaproszeniu? Póki co nie wiesz, czy czasem nie
    > miał na myśli lodów dosłownie. Pomijam już taki detal, jak skłonność
    > dzieci do fantazjowania (i cęsto wiary we własne fantazje).

    poniedizalek zaprasza na loda do piwnicy mojego dzieciaka, we wtorek*) z
    innym stosunek odbywa.

    czy widzialbys we wtorek po zobaczeniu tego *) cos niewlasciwego w
    zachowaniu
    z poniedzialku? Jezeli nie to nie ma sensu ciagnac rozmowy :)

    P.

  • 150. Data: 2004-09-24 09:18:54
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > To ja może wyjdę sobie i będę lał po ryju staruszki żądające ode mnie
    > ustąpienia miejsca. Dlaczego?

    bo jestes glupi

    Molestują młodych, zapracowanych ludzi.
    > Jeśli komuś się to nie podoba, niech nie leje po ryju jak one tego od
    > niego zażądają, ja lał będę.
    >
    > Rozumiesz już?

    nie dajesz tak powalone porownanie jak czasami Rafal256

> [...]
    > tego chłopaka, gdyby ten koleś był jego dzieckiem i gdyby Przemek
    > pamiętał, że ten chłopak próbował walczyć ze swoimi ciągotkami).

    ja juz sprecyzowalem wyzej czym dla mnie jest walka ze sklonnosciami.
    W tym przypadku nie ma zadnej walki.

    On, nie pedofil, bo pedofil jest chory, a zdrowy człowiek
    > ma wybór, czy zniżyć się do poziomu śmiecia, czy nie.

    no to pogadamy jak ktos Ci dmuchnie zone.

    P.