  • 151. Data: 2004-09-24 09:24:00
    Temat: Re: sąsiad pedofil-dlugie
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Po coś, do licha ciężkiego, są te prawa - i prawa dotyczą wszystkich.
    > Jeśli nie w smak ci prawo i właściwe procedury oraz instytucje służące
    > do jego obrony, i chcesz wziąć 'prawo' w swoje ręce, to równie dobrze
    > możesz wrócić do wspólnoty pierwotnej i prawa dżungli. Tylko że w prawie
    > dżungli pedofilia nie istnieje - bo nie ma żadnych ograniczeń wiekowych.

    ogladales po nadpieciem w niedziele? Jak myslisz co by sie stalo gdyby
    gosc nie zastzrelil chlopaka?
    Prawdopodobine by obaj zgineli (barman i ten radny czy kim on tam byl).
    Jezeli widzial bym sytuacje opisywana
    Tobie powyzej, czy li w jednym dniu propozuycja w drugim widze co wyprawia
    z innym, jest oczywiste w jakim celu
    mojemu proponowal i jest bardzo prawdopodobne co moze w tym momencie
    zrobic.
    Policja niewiele by zrobila bo dzieciak ktory sie znim bawil
    prawdopodobnie byl bezdomny i robil
    to zpieniadze nic by nie powiedzial.

    P.

  • 152. Data: 2004-09-24 09:29:25
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A niby co miałaby zrobić? Przyjechać i go spałować? Facet nie łamie prawa!
    > Wskaż mi przepis prawa, który mówi: "zabrania się pedofilom na warunkowym
    > schodzenia z dziećmi do piwnicy"

    ja pierd.... wskaz mi przepis zakazujacy fotografowania np rozlewni gazu
    (czy co tam ten kolo fotografowal)
    i dlaczego zatrzymano zagraniczniaka i wyjasniano po wuja to fotografowal

    w tym wypadku zachodzi podejzenie usilowania przestepstwa i powinni to
    sprawdzic i dobrze o tym wiesz

    jak u sasiada bedziesz slyszal krzyki "ratunku na pomoc" to tez nie zdziwi
    cie brak rekacji policji? bo przeciez krzyki nie sa zakazane?

    > On może tam zejść, może trzymać w lodówce zamrażarkę i może częstować
    > dzieci lodami. Tak długo jak nie doprowadza ich co najmniej do poddania
    > się innej czynności seksualnej robi wszytko

    a skad policja wie co on tam robi, skoro tego nie sprawdza?
    chyba najpier musi przyjechac aby to sprawdzic
    cos z mysleniem u ciebie nie bardzo

    > 1. Osoby prawomocnie skazane za pedofilie nie mają prawa spotykać się z
    > cudzymi dziećmi, ofiarowywać im czegokolwiek, ani nawet rozmawiąć z nimi.
    > 2. Wskazane wyżej osoby winny do końca życia nosić wyróżniające ich żółte
    > kamizelki z napisem "jestem pedofilem - mozna mnie bić"
    > 3. Pobicie pedofila nie stanowi przestępstwa.

    bredzisz jak potluczony

    zapytam ponownie, czy uwazasz ze to normalne zachowanie i nie ma w nim nic
    podejzanego i wszystko jest ok?

  • 153. Data: 2004-09-24 10:50:14
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    prawa!
    > Wskaż mi przepis prawa, który mówi: "zabrania się pedofilom na
    warunkowym
    > schodzenia z dziećmi do piwnicy" On może tam zejść, może trzymać w
    lodówce
    > zamrażarkę i może częstować dzieci lodami. Tak długo jak nie doprowadza
    > ich co najmniej do poddania się innej czynności seksualnej robi wszytko
    > legalnie i nie ma ŻADNYCH podstaw do interwencji Policji. Jak ci to nie
    > odpowiada idź do swojego posła zeby zaproponował zmianę prawa zgodnie z
    > twoimi wyobrażeniami. Zapewne brzmiałoby to tak.

    dlatego trzeba zobaczyc co on tam robi. + zeznanie synka ktoremu
    proponowal i to chyba by zalatwilo sprawe.
    A nie bezsensowne pisanie na grupe.
    Matka marzenie.

    P.

  • 154. Data: 2004-09-24 12:20:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    krys wrote:

    > Nie ma takiej możliwości, i dobrze o tym wiesz, że dziecko poniżej 15 roku
    > życia pod tym względem nie może "chętnie i dobrowolnie". (A raczej, że

    No popatrz. Więc świadomość seksualna i popęd pojawiają się 'nagle' z
    dniem 15. urodzin? Masz 70lat i nie pamiętasz już bycia nastolatkiem?

    > dorosły, który z tej chęci korzysta, zawsze podpadnie pod paragraf)

    Tak, ale nie za gwałt. To nie zafajdane USA.

  • 155. Data: 2004-09-24 12:21:51
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    szerszen <s...@t...pl> wrote:

    > chyba ty bnie rozumiesz ze spora czesc tej dyskusji rozchodzi sie
    > o to, ze policja nie reaguje na telefon z informacja ze pedofil na
    > warunkowym wlasnie wszedl z obcym dzieckiem do piwnicy

    Prawidłowo, bo powinni mieć dowody. To nie usprawiedliwia samosądów.

    --
    Adam Wysocki, W-wa * http://www.gophi.info/ * news://news.gophi.info
    GG 1234 * GSM +48508878856 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

  • 156. Data: 2004-09-24 12:26:01
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> wrote:

    > bo jestes glupi

    Ty chcesz lać po mordzie niewinnego człowieka. Czym się różnisz ode mnie?

    > nie dajesz tak powalone porownanie jak czasami Rafal256

    Wskaż słabość mojej analogii.

    > ja juz sprecyzowalem wyzej czym dla mnie jest walka ze sklonnosciami.
    > W tym przypadku nie ma zadnej walki.

    Dla ciebie. Masz dyplom psychiatry?

    > no to pogadamy jak ktos Ci dmuchnie zone.

    Nie dmuchnie, bo a) mam chłopaka, b) ma spore powodzenie i wiele razy
    ignorował podrywające go panienki.

    --
    Adam Wysocki, W-wa * http://www.gophi.info/ * news://news.gophi.info
    GG 1234 * GSM +48508878856 * g...@l...net.pl * g...@g...pl
    Masz krok dresiarza, który chciałby komuś wpier*olić. ;) (C) zwiecha

  • 157. Data: 2004-09-24 12:26:29
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> wrote:

> [...]

    > no to pogadamy jak ktos Ci dmuchnie zone.

    Nie dmuchnie, bo a) mam chłopaka, b) ma spore powodzenie i wiele razy
    ignorował podrywające go panienki i kolesi.

  • 158. Data: 2004-09-24 12:31:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > zaproszenie ale . . mac pozniej widze go z inym dzieciakiem wiec wiadomo
    > po co proponuje.

    Poniżej napisałeś, że (hipotetycznie) widzisz jedynie zejście do
    piwnicy. I nic więcej.

    > Ja mowie ze ja Bym tak mu nap.. ze jezeli by przezyl to juz by mu nigd nie
    > stanal i koniec EOT

    I kryminał.

    > czlowiek myslacy :-)

    Człowiek myślący przede wszystkim nie brałby pod uwagę linczu.

    Poza tym człowiek myślący bierze pod uwagę, że niektórzy mogą mieć na
    myśli dokładnie to, co mówią. A nie przenośnie czy inne aluzje.

    > innym.

    > poniedizlake, moj dzieciak przychodzi i mowi ze sasiad go na loda do
    > wpiwnicy zapraszam, we wtorek widze
    > ze schodzi z innym tak mlodym dzieciem, co widze za chwile.
    > obraz jak na galerie.pl o czym to swiadczy, o tym ze chcial zaciagnac
    > moje dziecko do piwnicy w tym samym celu.

    Czy mógłbyś uprzejmie pisać po polsku? Bo w tej chwili piszesz tak
    bełkotliwie, że nie da się tego zrozumieć... (zdjęcia z tego, co z tym
    dzieckiem schodził, od razu pojawiają się na jakiejś stronie WWW???)

    [ciach]

    > ja pierdziele, pozniej tzn pozniej po zaproponowaniu mojemu dzieciakowi
    > nie po tym jak bym
    > mu .. teraz rozumiesz?

    Nie za bardzo. Spróbuj pisać spokojnie i spójnie.

    [ciach]

    > poniedizalek zaprasza na loda do piwnicy mojego dzieciaka, we wtorek*) z
    > innym stosunek odbywa.
    >
    > czy widzialbys we wtorek po zobaczeniu tego *) cos niewlasciwego w
    > zachowaniu z poniedzialku?

    Oczywiście. Skutek nie może poprzedzać przyczyny.

    Kara nie może poprzedzać przestępstwa.

    Pomijam niektóre idiotyczne amerykańskie filmy, w których jacyś prorocy
    przewidują, kto kiedy jakie przestępstwo _by_ popełnił.

  • 159. Data: 2004-09-24 12:33:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > ogladales po nadpieciem w niedziele? Jak myslisz co by sie stalo gdyby
    > gosc nie zastzrelil chlopaka?

    Nie. Faktów oraz Superexpresu też nie czytuję.

  • 160. Data: 2004-09-24 12:38:44
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...tpi.pl> napisał w wiadomości

    > Prawidłowo, bo powinni mieć dowody. To nie usprawiedliwia samosądów.

    ale gosciu co ty bredzisz, jakie samosady??
    goraczke masz?

    jak zawiadomie policje o napadzie na bank, to tez nie przyjedzie bo nie ma
    zadnych dowodow?
    jak zawiadomie straz pozarna ze sie pali, to tez nie przyjedzie. bo w koncu
    nie ma dowodow?
    jak zadzwonie do sejmu i powiadomie ze tam jest bomba to rozumiem, ze tez
    nie zarzadza ewakuacji, bo nie ma dowodow?