  • 31. Data: 2007-10-09 21:30:47
    Temat: Re: sady 24-godzinne - glupota totalna
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    gizmacz wrote:

    > Wszystko przez brak krawata. Klient w krawacie jest mniej awanturujący się.

    Bo krawat odcina dopływ krwi do mózgu? ;->

  • 32. Data: 2007-10-10 01:06:51
    Od: Andrzej J. Makarczuk <Mc@R.>

    "Sanctum Officium" <b...@b...bla> w <fegau8$fvm$1@inews.gazeta.pl>:

    >Co ma niestosowne, a potem agresywne zachowanie się fotoamatora do obalania
    >komuny? Może chodziło ci o wprowadzanie komuny? Tu bym się zgodził. Gość
    >zachowywał się jak bolszewik panoszący się na cudzej własności.

    Zaprawdę trafny masz adres.

    pozdrawiam
    makar

    --
    makaraj Obserwacje na szosach i w górach
    na dowodzą że 90% ludzkości to idioci

  • 33. Data: 2007-10-10 04:17:59
    Od: "Lord_Hunter" <l...@p...onet.pl>

    > Piękne mamy młode pokolenie, zamiast do lasu na spacer, to do galerii
    > handlowej ...

    Hehe moze nie takie mlode ;) to pokolenie o ktorym piszesz pozatym
    to nie byl jakis hipermagiczny wypad tylko zakup ciuchow ............
    Male OT gdzie Ty chcesz lasy w Warszawie znalezc (pochodze z War-Maz) ? ;)

  • 34. Data: 2007-10-10 09:38:38
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 9 Oct 2007 18:36:22 +0200, Sanctum Officium napisał(a):

    > To nie Twój obiekt to centrum, żebyś się tam zachowywał, jak zechcesz. Rób
    > sobie zdjęcia do woli u siebie.

    Ty na nie swojej grupie zachowujesz się jak chcesz, więc czemu innym
    tego zabraniasz?

    Henry

  • 35. Data: 2007-10-10 09:43:17
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 9 Oct 2007 18:34:53 +0200, Sanctum Officium napisał(a):

    > Nie był u siebie. Był gościem i należało się zastosować do prośby właściela
    > obiektu lub osoby go reprezentującej (w tym przypadku ochrony).

    Powiedz gdzie robisz zakupy - może mam tam jakiegoś znajomego ochroniarza
    to powiem mu żeby do Ciebie podszedł i poprosił cię o zrobienie mu loda
    - pewnie jako gość nie odmówisz ;-)

    Henry

  • 36. Data: 2007-10-10 10:06:59
    Od: ps <p...@g...pl>

    Henry (k) pisze:
    (..)
    > Powiedz gdzie robisz zakupy - może mam tam jakiegoś znajomego ochroniarza
    > to powiem mu żeby do Ciebie podszedł i poprosił cię o zrobienie mu loda
    > - pewnie jako gość nie odmówisz ;-)

    Aleś schamiał ostatnio ;-)

  • 37. Data: 2007-10-10 10:49:29
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 10 Oct 2007 12:06:59 +0200, ps napisał(a):

    > Aleś schamiał ostatnio ;-)

    Jesień tak na mnie działa... a może to świadomość tego że
    niedługo wracam z DE do PL i muszę się na nowo przyzwyczaić
    do tego dzikiego kraju ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry - w rzeczywistości bardzo miły

  • 38. Data: 2007-10-10 10:56:48
    Od: ps <p...@g...pl>

    Henry (k) pisze:

    > Jesień tak na mnie działa... a może to świadomość tego że
    > niedługo wracam z DE do PL i muszę się na nowo przyzwyczaić
    > do tego dzikiego kraju ;-)

    :)

    > Pozdrawiam,
    > Henry - w rzeczywistości bardzo miły

    No wiem, dlatego tak mnie zdziwił Twój komentarz...
    A tak OT - czy Ty czasem nie masz coś wspólnego z tworzeniem/wdrożeniami
    dużych systemów IT?

  • 39. Data: 2007-10-10 11:58:30
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 10 Oct 2007 12:56:48 +0200, ps napisał(a):

    > No wiem, dlatego tak mnie zdziwił Twój komentarz...

    Gdzie te czasy jak jeździłem na plenery foto i można się było poznać
    osobiście.

    > A tak OT - czy Ty czasem nie masz coś wspólnego z tworzeniem/wdrożeniami
    > dużych systemów IT?

    Jeszcze mam - ale już złożyłem wypowiedzenie :-) Ale to OT i NTG.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 40. Data: 2007-10-10 16:27:25
    Od: "Sanctum Officium" <b...@b...bla>

    "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote in message

    Rób

    > Ty na nie swojej grupie zachowujesz się jak chcesz, więc czemu innym
    > tego zabraniasz?

    Zasad tu obowiązujących nie naruszam.

    MK