  • 111. Data: 2007-10-11 21:09:33
    Temat: Re: sady 24-godzinne - glupota totalna
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Thu, 11 Oct 2007 19:03:18 +0200, Habeck Colibretto napisał(a):

    > Albo rozmawiam z kimś właśnie takim.

    Daj se spokój, to wystraszony troll. Tyle, że czasem zabawny - bawi mnie
    tak wielce, że z radością czytam jego wypocinki.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 112. Data: 2007-10-11 21:11:47
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Thu, 11 Oct 2007 19:09:14 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Wynika. Czysta logika: skoro coś jest wystawione na widok publiczny, to
    > siłą rzeczy to coś ogląda się z miejsca publicznie dostępnego.

    ROTFL. Logika dziecka. Nawet nie chce mi się podawać przykładów, które
    temu zaprzeczą.

  • 113. Data: 2007-10-11 23:11:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd wrote:

    > ROTFL. Logika dziecka. Nawet nie chce mi się podawać przykładów, które
    > temu zaprzeczą.

    Bo nie potrafisz, trollu głupi...

  • 114. Data: 2007-10-11 23:21:37
    Od: Andrzej J. Makarczuk <Mc@R.>

    "Nostradamus" <l...@p...fm> w <fekvjd$gng$1@opal.icpnet.pl>:

    >... Po gębie dostał tylko niewychowany typek znany z netu z chamstwa i
    >agresji w stosunku do innych piszących w necie...

    Uważaj bo Ci kwantyfikator głowę utnie.
    Ja też zostałem pobity przez ochronę za robienie zdjęć.

    pozdrawiam
    makar

    --
    makaraj na Nie Rydzykuj!
    tlen pl Głosuj!

  • 115. Data: 2007-10-12 07:47:20
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 12.10.2007, o godzinie 01.21.37, na pl.soc.prawo, Andrzej J. Makarczuk
    napisał(a):

    > Uważaj bo Ci kwantyfikator głowę utnie.
    > Ja też zostałem pobity przez ochronę za robienie zdjęć.

    Ochrona ma szczęście do Andrzejów. ;)
    To ta sama firma ochroniarska? Bo może mógłbyś AL pomóc?

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 116. Data: 2007-10-12 07:49:57
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 11.10.2007, o godzinie 20.36.13, na pl.soc.prawo, Andrzej Lawa
    napisał(a):

    > Jesteś chory.... bardzo chory...

    Skoro tak Ci się wydaje.
    Nie chcę być sędziom (doktorem) we własnej sprawie.
    Poczytaj część swoich odpowiedzi. Na sucho, bez emocji. Mi by było wstyd na
    Twoim miejscu (te wszystkie wyzwiska przy pierwszych odpowiedziach itd.),
    ale ja trochę inaczej wychowany jestem.

    > *plonk*

    Chyba nie pierwszy raz.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 117. Data: 2007-10-12 07:52:24
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 11.10.2007, o godzinie 23.09.33, na pl.soc.prawo, Olgierd napisał(a):

    > Daj se spokój, to wystraszony troll. Tyle, że czasem zabawny - bawi mnie
    > tak wielce, że z radością czytam jego wypocinki.

    Ja też. Tylko czasem nie potrafię się powstrzymać, kiedy pieprzy coś
    zupełnie od czapy a nikt mu na to uwagi nie zwróci (sorki... tutaj J.F.
    zwrócił, ale mało kto zareagował). AL zachowuje się tutaj jakby był panem
    na włościach a reszta to chłopi, których trzeba chamstwem do porządku
    doprowadzić. Taka dulska moralność.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 118. Data: 2007-10-12 08:01:25
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 12 Oct 2007 09:52:24 +0200, Habeck Colibretto napisał(a):

    > Ja też. Tylko czasem nie potrafię się powstrzymać, kiedy pieprzy coś
    > zupełnie od czapy a nikt mu na to uwagi nie zwróci (sorki... tutaj J.F.
    > zwrócił, ale mało kto zareagował).

    Zwracanie mu uwagi nie ma sensu. Powoduje wyłącznie agresję werbalną, to
    typowe dla trolli, nie różni się w tym zakresie niczym od pewnego trolla
    z mojego miasta.
    Jak widać każdy troll jest odważny i silny tylko w internecie, bo w realu
    podkula ogonek.
    PS najśmieszniejsze, że AL ma mieć jakiś akt oskarżenia od innego trolla
    - o znieważenie czy coś. Czy wiemy coś nt. tej akcji?

  • 119. Data: 2007-10-12 16:42:43
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    Szkoda gadać. Mam nadzieję że w sądzie przekonasz się jaka jest
    rzeczywistość :)

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 120. Data: 2007-10-12 16:44:53
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Wynika. Czysta logika: skoro coś jest wystawione na widok publiczny, to
    > siłą rzeczy to coś ogląda się z miejsca publicznie dostępnego.

    A jak oglądam rzeczy na witrynie sklepowej wystawione na widok publiczny
    z własnego balkonu to przez to on staje się miejscem publicznym (czy
    publicznie dostępnym)? Żałosne.