    From: user <n...@W...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: rozwód, wymeldowanie, co robić???
    Date: Sun, 18 Feb 2007 20:25:59 +0100

    witam,

    żona wyrzuciła mnie z domu (1,5 mies. temu - zabrala mi klucze) na
    podstawie znalezionych jakiś głupich rozmów przez gg i email... (jak i
    czy moga jakies brednie ktore wypisywalem byc dowodem w sądzie...)
    wyczyscila nasze konto bankowe, wyznaczyla mi termin zabrania
    wszystkich swoich rzeczy, a gdy spytalem czy zamierza sprawe
    zalozyc, to powiedziala, ze ja sam to zrobie, ze ona nie potrzebuje
    rozwodu, zeby nie byc ze mna...

    teraz chce mnie wymeldowac. co rusz, to stara sie mnie czyms
    zastraszyc, a przede wszystkim sugeruje, ze ograniczy mi kontakt
    z dzieckiem (troche ponad rok ma dzidzia).

    nie wiem co robic, co postepowac. jak sie zachowywac. co moge, a czego
    nie. na co mam sie zgodzic, a na co nie, zeby pozniej nie mogla
    czasem wykorzystac tego przeciwko mnie.

    nie stac mnie w chwili obecnej na prawnika, bo wszystkie pieniadze
    zabrala zona, a mnie zostawila z dlugami.

    prosze o pomoc i porade.

    z gory dzieki
    zrozpaczony

    (prosze darowac sobie teksty typu sam sobie winien - i tak ledwo
    kupy sie trzymam - chce byc z zona, ale ona kategorycznie nie)