  • 11. Data: 2005-08-22 21:28:19
    Temat: Re: rozwiązanie umowy z operatorem - mogę??
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    scream napisał(a):

    > Myślę. Użyłem złego sformułowania po prostu :)

    Nie złego sformułowania. Użyłeś przepisu mającego się do tematu jak wół
    do karety

    Art. 1 ust. 1. ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
    oraz o zmianie Kodeksu cywilnego:
    Ustawę stosuje się do dokonywanej w zakresie działalności
    przedsiębiorstwa sprzedaży rzeczy ruchomej osobie fizycznej, która
    nabywa tę rzecz w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub
    gospodarczą (towar konsumpcyjny).

    RZECZY RUCHOMEJ. Nie usług.

    M.

  • 12. Data: 2005-08-22 22:12:34
    Od: "chiniol" <p...@g...com>

    a moim zdaniem masz prawo odstapic od umowy, poniewaz idea regularnie lamie
    warunki umowy.

    Wezwij ich najpierw do zaprzestania lamania umowy a nastepnie ja rozwiaz,
    najlepiej po 30 dniach.

    pozdrawiam

  • 13. Data: 2005-08-22 22:52:11
    Od: scream <n...@p...pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):
    > Nie złego sformułowania. Użyłeś przepisu mającego się do tematu jak wół
    > do karety

    OK, kupujesz usługę, podpisujesz umowę. Usługa nie odpowiada temu, co
    napisane jest w umowie. Chcesz zerwać umowę. Na podstawie czego, jeśli
    nie tego, że usługa nie jest zgodna z umową?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 14. Data: 2005-08-22 22:56:27
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    scream napisał(a):

    > OK, kupujesz usługę, podpisujesz umowę. Usługa nie odpowiada temu, co
    > napisane jest w umowie. Chcesz zerwać umowę. Na podstawie czego, jeśli
    > nie tego, że usługa nie jest zgodna z umową?

    właśnie w tym problem, że na podstawie niczego. W związku z tym, jeżeli
    mówimy o umowie na czas określony, Ty ponosisz konsekwencje zerwania.

    Jedyną drogą przewidzianą w PT (które w tym miejscu jest nadrzedne np.
    nad KC) to reklamowanie z tytułu niewłaściwie wykonywanej usługi.

    I nie kłóć sie ze mną, że to niesprawiedliwe ;-)

    M.