  • Data: 2004-09-08 20:25:25
    Temat: rozwiązanie umowy o pracę - podstawy
    Od: "gordom" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Mam bardzo niewielką wiedzę prawniczą. Proszę powiedzcie czy moje
    rozumowanie jest poprawne.
    Chodzi o rozwiązanie stosunku pracy.
    Pracownik ma podpisaną umowę na czas nieokreślony. Równo za 10 dni miną 3
    lata od jej podpisania (18 września 2001).

    Jeśli złoży wypowiedzenie przed 18 września to okres wypowiedzenia będzie
    wynosił 1 miesiąc. Będzie jednak musiał pracować do końca października. Czy
    to jest poprawne?

    Jeśli wypowiedzenie złoży po 18 września (ale przed końcem tego miesiąca) to
    będzie musiał pracować do 31 grudnia. A jeśli po 1 października to aż do
    końca stycznia. Czy tak?

    I jeszcze jedno. Czy jeśli złoży wypowiedzenie równo 18 września to będzie
    go obowiązywać 1-miesięczne czy 3-miesięczne wypowiedzenie?

    Dzięki

    --
    pozdrawiam,
    gordom