eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworozwiazanie umowy a platnoscrozwiazanie umowy a platnosc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: Sławek Owoc <s...@g...usunto.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: rozwiazanie umowy a platnosc
    Date: Fri, 23 Oct 2009 22:08:04 +0200
    Organization: ATMAN
    Lines: 39
    Message-ID: <hbt25u$f19$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089074175154.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1256328190 15401 89.74.175.154 (23 Oct 2009 20:03:10
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Oct 2009 20:03:10 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:612575
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Krotki rys historyczny:

    Moja umowa z Aster spo zoo (operator kablowki) przeszla na czas nieokreslony
    z dniem 1.10. Mialem zastrzezenia co do jakosci swiadczenia uslugi TV
    cyfrowej (reklamowalem wiele razy - nie usuneli usterki w postaci zaciec
    obrazu). Dopiero 5.10 poszedlem do salonu z checia przedluzenia umowy o ile
    usuna ta usterke (we wrzesniu nie moglem tego zrobic). Po dluzszej
    konwersjacji z szefowa BOK ustalilismy warunki ugody. Umowilem sie ze 7.10
    przyjedzie technik i jezeli nie usunie usterki to odbierze ode mie moje
    wypowiedzienie umowy ze skutkiem natychmiastowym wszytkich uslug. Technik
    przyjechal, obraz zacial sie, zamontowal "cos" na przewodzie TV, przez
    kilkanascie minut ogladalismy rozne kanaly TV - nic nie zacielo sie.
    Poniewaz nie bylem przekonany ze usterka jest usunieta (zaciecia nie
    powtarzaly sie regularnie w czasie) zapytalem czy moge w zwiazku z moimi
    watpliwosciami wypowiedziec umowe - on powiedzial ze to moja decyzja. Wiec
    szybko napisalem pisemko, na kopii potwierdzil jego przyjecie, zabrac "cos"
    i pojechal.
    Chwile pozniej oczywisice TV zacinal sie jak to mial w zwyczaju robic.
    Nastepnego dnia zabralem tuner kablowy pod pache i pojechalem go zwrocic
    (technik stwierdzil ze nie moze odbrac sprzetu). Tam ku mojemu zaskoczeniu
    doweidzialem sie ze technik nie stwierdzil usterek, a Aster idac mi na reke
    rozwiaze umowe (skracajac okres wypowiedziania z regulaminowych 45 dni do
    konca miesiaca pazdziernika) ale ja musze zaplacic pelna oplate za miesiac
    pazdziernik.
    Przyjeli sprzet i potwierdzili to na pismie. Ja ustnie przekazalem ze nie
    zgadzam sie z ich stanowiskiem, po czym skonczylem nasza konwersacje.
    Faktury na razie nie przeslali, ale pewnie przyjdzie juz niebawem.

    Czy Aster ma prawo wystawic fakture za caly miesiac?
    Co w tej sytuacji powinienem zrobic dalej? nie chcialbym placic za cos czego
    nie moge uzywac (oddalem im sprzet)?

    Poradzcie mi prosze

    Pozdrawiam
    SLawek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1