    From: "nazgul" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: rozpad małżeństwa, troska o dziecko
    Date: Tue, 22 Jun 2004 13:49:46 +0200

    Problem nietypowy a moze i banalny, nie wiem w każdym bądż razie jestem w
    samym jego środku.

    Bardzo prosże o zupełnie poważne odpowiedzi, o pomoc.

    Jestem w związku małżeńskim od 10 lat, mam córkę 9letnią. Memu mężowi
    urodziło się dziecko oczywiscie nie ja mu je urodziłam. Sprawa o alimenty
    została zasądzona i mąż ma zamiar utrzymywać kontakt z dzieckiem z tamtego
    związku. Mówi że z dzieckiem, ale ja mam obawy ze jego matka zrobi wszystko
    aby do końca rozwalic nasze małżeństwo.
    Próbowałam załatwić tą sprawę z nią polubownie. Obiecałam, ze nie będę
    ingerować w kontakt mego męża z ich dzieckiem jeśli ona nie bedzie próbowała
    sie wcinać w to co próbujemy odbudować. Nie przystała na to, zignorowała
    mnie.
    Bardzo prosze o pomoc czy istnieją jakieś "haki" na taką sprawę. Bardzo mi
    zależy na tym żeby moje dziecko miało szczęśliwe dzieciństwo.