  • Data: 2006-11-06 21:34:36
    Temat: rozliczenie mieszkania lokatorskiego
    Od: "Weronika Styka" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Czy nad Spóldzielnia Mieszkaniową jest jakiś organ nadrzedny - odwoławczy?
    Pytam, bo po oddaniu spóldzielni mieszkania lokatorskiego otrzymałam tzw.
    rozliczenie; w myśl statutu SM zwaloryzowała wkład mieszkaniowy i jest to
    jedyna kwota na "+". Potem lecą już tylko potrącenia z wysokością których się
    nie zgadzam, nie godzę sie również na niektóre pozycje tych potrąceń w
    całości. Jednym słowem rozliczenie jest jednostronne i jak wynika z jego
    treści ostateczne.
    Gdzie mam sie odwołać? - Rada Nadzorcza odpada, bo to przecież ten sam
    interes, zreszta nie jestem juz członkiem.
    Z góry dziękuje za każda pomoc.

    Weronika