  • Data: 2006-11-07 09:55:13
    Temat: Re: rozliczenie mieszkania lokatorskiego
    Od: "NOA" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Weronika Styka" <w...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:eioa2l$pfk$1@inews.gazeta.pl...
    > Zapomnialam napisać, że moje uwagi do rozliczenie zostały
    > potraktowane "odmownie", tzn SM podtrzymuje swoją wersję i nie zmieni
    > rachunku ani o grosz.

    Wszystko zależy za co te rachunki, jeżeli za wymianę okien to nie mają prawa
    żądać od Ciebie za to pieniędzy, jeżeli wymiana uszkodzonych np.
    sanitariatów, mogą, wszystko reguluje ustawa o ochronie praw lokatorów i
    wszystko tu:
    http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Ustawa-o-ochronie-
    praw-lokatorow-mieszkaniowym-zasobie-gminy-i-o-zmian
    ie-Kodeksu-cywilnego-1_2_10.html#gora

    Pozdrawiam

    Magda