  • 11. Data: 2010-11-14 15:11:30
    Temat: Re: robienie zdjec
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-14 12:13, amir pisze:
    > ale
    >
    > dziekuje serdecznie za odpowiedz,
    > troche drazni z jego strony to nekanie ciaglym fotografowaniem
    >
    > jeden z policjantów stwierdzil, ze nie moze fotografofwac
    > podchodzic to moze pod nekanie

    Zorganizuj sobie monitoring na swoim terenie i ten sąsiad zacznie
    gaciami trząść.

    --
    animka

  • 12. Data: 2010-11-14 15:13:35
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-14 12:43, Robert Tomasik pisze:
    > Uzytkownik "amir"<a...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > To niech znajdzie pod to podstawe prawna. Chyba, ze chodzisz tam nago, w co
    > watpie. Jak tak, to szukaj w Kodeksie Karnym art. 191a (tylko aktualny, bo
    > przepis wszedl w zycie w czerwcu 2009 roku i wiele tekstów nie ma tej
    > nowelizacji.
    >
    > Swoja droga podejdz do tego tak: Jakbys byla brzydka, to by Ci fotek nie
    > robil. Widocznie mu sie podobasz.

    A może robi zdjęcia dla złodziei, może jest planowana jakaś akcja
    okradzenia tego domu?

    --
    animka

  • 13. Data: 2010-11-14 16:03:28
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-11-14 16:11, animka wrote:

    > Zorganizuj sobie monitoring na swoim terenie i ten sąsiad zacznie
    > gaciami trząść.

    Ty nawet tutaj... niedługo animka w każdej lodówce

  • 14. Data: 2010-11-14 16:16:09
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    > Mozesz spokojnie. Byle nie zagladala do jego okien, czyli nie stanowila
    > tzw. podgladu.

    a jezeli to co kamera zobaczy jest dostepne golym okiem (czli nie ma
    zblizenia) to ? (zaprzeczysz sam sobie? :-)

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/

  • 15. Data: 2010-11-14 16:41:47
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-14 17:03, Olo pisze:

    > Ty nawet tutaj... niedługo animka w każdej lodówce

    A ty kanarze dlaczego nie sprawdzasz biletów w autobusach i tramwajach
    tylko na internecie ?

    --
    animka

  • 16. Data: 2010-11-14 18:10:04
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    A można wstawiać na portal zdjęcia ze np. zdjęcia ze studniówki??? Portal
    jest ogólnodostępny (jak to z portalami bywa).

    Jingiel

  • 17. Data: 2010-11-14 18:48:46
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 14.11.2010 12:43, Robert Tomasik pisze:
    > To niech znajdzie pod to podstawe prawna.

    No wiesz, jak za kimś ciągle łazi i pstryka, to samo łażenie i
    pstrykanie jest uciążliwe. Nie musi być aparatu.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 18. Data: 2010-11-14 19:10:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

> [...]

    > co watpie. Jak tak, to szukaj w Kodeksie Karnym art. 191a (tylko
    > aktualny, bo przepis wszedl w zycie w czerwcu 2009 roku i wiele tekstów

    Wiesz, na upartego można z tego zrobić złośliwe niepokojenie z kodeksu
    wykroczeń - to dość ogólny przepis. Ale najpierw trzeba by udowodnić, że
    celem robienia zdjęć nie było de facto robienie zdjęć, ale złośliwe
    niepokojenie. IMHO nie do przeskoczenia, chyba że ten ktoś powie
    "ofierze" ;) prosto w oczy, że robi to w tym celu i zostanie nagrany.

  • 19. Data: 2010-11-14 19:10:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.11.2010 19:10, Jingiel pisze:
    > A można wstawiać na portal zdjęcia ze np. zdjęcia ze studniówki???
    > Portal jest ogólnodostępny (jak to z portalami bywa).

    Tak albo nie.

    Portrety? Sceny zbiorowe?

  • 20. Data: 2010-11-14 19:14:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > A może robi zdjęcia dla złodziei, może jest planowana jakaś akcja
    > okradzenia tego domu?

    Czemu tylko dla złodziei? Moze dla terrorystów? Straż Ochrony Koleii swego
    czasu lubowała się w takich akcjach. łapali gości, któzy hobbistycznie
    fotografowali kolej . W końcu same władze PKP rozesłały do nich pismo, by
    się przestali wygłupiać.