  • Data: 2009-11-13 21:01:01
    Temat: rezygnacja z aneksu do umowy
    Od: "Piotr Z." <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Jestem abonentem telewizji cyfrowej. 5 dni temu telefonicznie skorzystałem z
    promocji w efekcie czego przedłużono ze mną umowę na kolejne 12m-cy. Przed
    przedłużeniem umowa była na czas nieokreślony. Po dokładnym zapoznaniu się z
    warunkami promocji chciałbym z niej zrezygnować i wypodziecieć umowę -
    korzystając z zasady, że dla umów zawartych poza siedzibą firmy przysługuje
    prawo rezygnacji w ciągu 10 dni. Na inoflinii twierdzą, że zasada ta nie
    dotyczy aneksów. Póki co nie podpisałem nic na papierze. Decyzja była
    jedynie telefoniczna. Proszę o informację czy infolinia ma rację i jestem
    już związany umową na 12 m-cy czy jednak przysługuje mi prawo rezygnacji.
    Sprawa dotyczy telewizji N - po prostu lepiej traktują nowych abonentów niż
    stałych klientów.

    pozdrawiam
    Piotr.