  • 1. Data: 2009-11-13 21:01:01
    Temat: rezygnacja z aneksu do umowy
    Od: "Piotr Z." <p...@g...pl>

    Witam,
    Jestem abonentem telewizji cyfrowej. 5 dni temu telefonicznie skorzystałem z
    promocji w efekcie czego przedłużono ze mną umowę na kolejne 12m-cy. Przed
    przedłużeniem umowa była na czas nieokreślony. Po dokładnym zapoznaniu się z
    warunkami promocji chciałbym z niej zrezygnować i wypodziecieć umowę -
    korzystając z zasady, że dla umów zawartych poza siedzibą firmy przysługuje
    prawo rezygnacji w ciągu 10 dni. Na inoflinii twierdzą, że zasada ta nie
    dotyczy aneksów. Póki co nie podpisałem nic na papierze. Decyzja była
    jedynie telefoniczna. Proszę o informację czy infolinia ma rację i jestem
    już związany umową na 12 m-cy czy jednak przysługuje mi prawo rezygnacji.
    Sprawa dotyczy telewizji N - po prostu lepiej traktują nowych abonentów niż
    stałych klientów.

    pozdrawiam
    Piotr.

  • 2. Data: 2009-11-13 23:11:47
    Temat: Re: rezygnacja z aneksu do umowy
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

> [...]
    > już związany umową na 12 m-cy czy jednak przysługuje mi prawo rezygnacji.
    > Sprawa dotyczy telewizji N - po prostu lepiej traktują nowych abonentów

    Jezeli chocby przemknelo ci przez mysl zawarcie umowy z telewizja,
    telekomunikacja czy czyms podobnym, to juz tylko przysluguje ci prawo do
    placenia ciezkiej kasy.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 3. Data: 2009-11-15 17:14:38
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    > Jestem abonentem telewizji cyfrowej. 5 dni temu telefonicznie skorzystałem
    > z promocji w efekcie czego przedłużono ze mną umowę na kolejne 12m-cy.
    > Przed

    A w jaki sposób wykażą, kto z nimi zawarł umowę przez telefon? Czy fakt
    niezabezpieczenia wystarczająco
    Tel i DO i innych dokumentów jest wystarczające do wykazania, że kogoś w ten
    sposób upoważniłem
    do zawierania umów w moim imieniu?