  • 11. Data: 2024-07-03 21:29:32
    Temat: Re: reparacje
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.07.2024 o 19:30, Shrek pisze:

    > Przecież to żaden nacisk bo wiadomo że nie zapłacą. Możemy się równie
    > dobrze domagać nidelandów.

    Ja bym rozważył roszczenia do Szwedów o potop Szwedzki oraz Turcji o
    najazdy na nasze wschodnie tereny.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 12. Data: 2024-07-03 22:11:23
    Od: n...@o...pl

    RadosławF <r...@o...pl> napisał(-a):

    > Nie wiem.
    > Ale może francuza da się przegłosować skoro niemiec będzie za.

    Ja to w zasadzie wam współczuję.

  • 13. Data: 2024-07-04 08:24:39
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Wezwać Polaków mieszkających we Francji do głosów na Le Pen.

    -----

  • 14. Data: 2024-07-04 11:44:48
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 3 Jul 2024 21:29:32 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ja bym rozważył roszczenia do Szwedów o potop Szwedzki oraz Turcji o
    > najazdy na nasze wschodnie tereny.

    Mularczyk, jak wszyscy misiewicze, wyspecjalizował się w niemówieniu po
    niemiecku, więc nie można go przeciążać intelektualnie, żeby jeszcze nie
    mówił i po szwedzku, i po turecku.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    https://sites.google.com/view/gtracz

  • 15. Data: 2024-07-04 14:41:26
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-07-03 o 19:21, RadosławF pisze:

    > Nie wiem.
    > Ale może francuza da się przegłosować skoro niemiec będzie za.

    Niemiec z francuzem przebierają nóżkami aby wrócić do starego, nie
    dziwne że forsy dać nie chcą.

    Wojna, nie wojna.
    Przypominajka. Mniej niż 10 lat po wojnie RU-Czeczenia, mr.Puta cmokał
    się z zachodkowymi, dlaczego po zakończeniu napierdalanki RU-UA ma być
    inaczej?

  • 16. Data: 2024-07-04 18:12:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 4 Jul 2024 14:41:26 +0200, alojzy nieborak wrote:

> [...]
    > Przypominajka. Mniej niż 10 lat po wojnie RU-Czeczenia, mr.Puta cmokał
    > się z zachodkowymi, dlaczego po zakończeniu napierdalanki RU-UA ma być

    Bo się zestarzał i pójdzie na polityczną emeryturę, albo od razu na
    cmentarz. Poza tym jest "rachunek krzywd" ... ale może by zachód
    chętnie oddał zablokowane pieniądze, i byłaby okazja do cmokania :-)

    Poza tym ta wojenka zaczęła sie w 2014, i cmokania potem chyba nie
    zabrakło. Wychodzi na to, ze w 2022 po prostu przesadził.

    "Cmokanie" oczywiscie w cudzysłowie, nie ma już tych zwyczajów.
    To się nie skończyło razem z Breżniewem?

    https://www.youtube.com/watch?v=ACTHdwvxtUs

    A nie - Gorbi też żegnał się serdecznie
    https://youtu.be/ATIRJ2Sd2kk?t=210

    P.S. Jaki tłum ... kiełbasę dawali czy wódkę ?
    Czy to tylko TVP dobrze wytrenowana w pokazywaniu garstki jako
    milionów :-)

    J.

  • 17. Data: 2024-07-04 18:18:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 3 Jul 2024 21:29:32 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Ja bym rozważył roszczenia do Szwedów o potop Szwedzki oraz Turcji o
    > najazdy na nasze wschodnie tereny.

    Ze Szwedami i Turcją chyba podpisalismy stosowne pokoje, to nie ma
    podstaw, bo coś tam było o finansach zapisane.

    Po Wiedniu chyba nie było.

    J.

  • 18. Data: 2024-07-04 18:20:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 3 Jul 2024 20:12:32 +0200, Shrek wrote:

    > Zawsze pasuje, ale na rynek wewnętrzny.

    No ale za rok pismaki zaczną pytac "co z tymi reparacjami" ?
    I rynek wewnętrzny się odwróci.

    Ba, delikatne postraszenie Niemiec też może być przydatne ...

    J.

  • 19. Data: 2024-07-04 18:22:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 3 Jul 2024 19:30:48 +0200, Shrek wrote:

    > Przecież to żaden nacisk bo wiadomo że nie zapłacą. Możemy się równie
    > dobrze domagać nidelandów.

    Wiadomo, nie wiadomo - są jeszcze unijne Trybunały, a tam nie tylko
    Niemce zasiadają :-)

    Problem w tym, ze te trybunały mogą i na naszą niekorzyść orzec.

    J.

  • 20. Data: 2024-07-04 18:39:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.07.2024 o 18:20, J.F pisze:

    > No ale za rok pismaki zaczną pytac "co z tymi reparacjami" ?

    Złe helmuty nie kcom....

    > Ba, delikatne postraszenie Niemiec też może być przydatne ...

    Równie dobrze możemy ich atomówką straszyć. A jak się wkurwią
    straszeniem to znów odpalą polobozy i będziesz się musiał tumaczyć że
    nie jesteś sprawcą holokaustu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!