  • Data: 2002-10-28 14:20:04
    Temat: rękojmia a rozwiązanie umowy w sieci komorkowej
    Od: "RoccoM" <r...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Zadałem to pytanie na grupie misc.telefonia.gsm, ale nie uzyskałem
    odpowiedzi.
    Czy w przypadku, gdy (skorzystawszy z uprawnien rekojmi) oddam psujacy sie
    aparat i odbiorę pieniądze bede mógł rozwiazac umowe (zawarta na czas
    nieokreslony, ale w promocji) BEZ płacenia "kary umownej"? Skoro
    uzasadnieniem tejże opłaty dodatkowej jest
    właśnie dotacja jakiej siec udziela klientowi, to zwrot wadliwego aparatu
    powinien wykluczać możliwosc nalozenia przez siec tejze oplaty.

    Pozdr

    RM