  • 1. Data: 2006-12-21 01:25:00
    Temat: rękojmia a naprawa samochodu
    Od: "JAPO" <s...@j...pl>

    we wrześniu tego roku (ponad trzy miesiące temu) dokonałem kilku napraw w
    samochodzie - łącznie stosunkowo kosztownych. Podstawową była wymiana
    uszczelki pod głowicą. Warsztat daje 3 miesiące gwarancji.
    Naprawy zostały dokonane niechlujnie, ale nie zauważyłem istotnych wad.
    Ostatnio zauważyłem niepokojące syndromy, które wskazują, że uszczelka pod
    głowicą może być uszkodzona.
    Okres gwarancji minął, natomiast to nie była wymiana drobiazgu za 30zł i to
    że po kilku miesiącach problem wrócił jest nie do przyjęcia.

    Jeśli okaże się, że naprawa była nieskuteczna, czy mam jakieś podstawy aby
    domagać się ponownej naprawy na podstawie np. rękojmi lub gdybym wykazał że
    uszkodzenie jest wynikiem źle dokonanej naprawy?

    pozdrawiam