  • 1. Data: 2006-12-20 21:37:32
    Temat: Jak wypełnia się oświadczenie majątkowe
    Od: Yvet <yvet@usun_to.klub.chip.pl>

    Witam,

    Mam pytanko dotyczące jak powinienem wypełnić oświadczenie majątkowe,
    sąd prosi o nie jako uzupełnianie w moim pozwie w którym zawarłem
    również wniosek o zwolnienie z kosztów sadowych.

    Dosłany przez sąd wzór do uzupełnia zawiera kilka sekcji między innymi
    sekcje dotyczącą osób pozostających we wspólnym gospodarstwie
    majątkowym. I z tym są związane moje pytania.

    Jestem studentem na utrzymaniu moich rodziców, czy w związku z tym w tej
    sekcji muszę podać moich rodziców którzy mnie utrzymują, a potem
    odpowiednio ich zarobki, obciążenia?
    Czy tylko podaje siebie z zerowymi zarobkami obciążenia z tytułu nauki i
    żadnymi dobrami majątkowymi w postaci lokat, własności mieszkań?

    Za wszelkie sugestie będę bardzo wdzięczny.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-12-21 18:35:14
    Temat: Re: Jak wypełnia się oświadczenie majątkowe
    Od: "Marta" <m...@v...pl>

    Lepiej bedzie, jesli przyjmiesz pierwszy wariat, tzn. podasz dane zarowno
    rzodzicow jak i siebie. W przeciwnym razie z osiwadczenia bedzie nie
    wynikalo skad masz dochody na swoje utrzymanie i w jakiej sa one wysokosci,
    a to jest istotne, aby oceniec zasadnosc zlozonego wniosku.
    Pozrawiam Marta

  • 3. Data: 2006-12-21 19:16:26
    Od: Yvet <yvet@usun_to.klub.chip.pl>

    Marta said the following on 2006-12-21 19:35:
> [...]
    > wynikalo skad masz dochody na swoje utrzymanie i w jakiej sa one wysokosci,
    > a to jest istotne, aby oceniec zasadnosc zlozonego wniosku.

    A czy w tym oświadczeniu dochody rodziców się tylko podaje, czy należy
    je potwierdzić odpowiednim zaświadczeniem z pracy danego rodzica ??
    Czy podając powinienem podać je jako brutto a czy w takim razie zasiłek
    matki też powinienem uwzględnić ?

    Dzięki za informacje.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-12-22 15:38:27
    Od: "Marta" <m...@v...pl>

    --
    > A czy w tym oświadczeniu dochody rodziców się tylko podaje, czy należy
    > je potwierdzić odpowiednim zaświadczeniem z pracy danego rodzica ??

    Wystarczy wpisać wysokość dochodów, zaznaczjąc czy są podane brutto czy
    netto. Dodatkowe poświadczenie nie jest wymgane.

    > Czy podając powinienem podać je jako brutto a czy w takim razie zasiłek
    > matki też powinienem uwzględnić ?

    Tak
    Pozdrawiam
    Marta