eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworękojmia? a może jednak gwarancja?(pilne)rękojmia? a może jednak gwarancja?(pilne)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.pionier.net.pl!news.e-wro.pl!not-for-mail
    From: "Cezar" <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: rękojmia? a może jednak gwarancja?(pilne)
    Date: Wed, 2 Nov 2005 20:22:32 +0100
    Organization: Miejskie Sieci Informatyczne e-wro
    Lines: 17
    Message-ID: <dkb3lm$p1e$1@atena.e-wro.net>
    NNTP-Posting-Host: host82-143-154-16.ip.nd.e-wro.net.pl
    X-Trace: atena.e-wro.net 1130959350 25646 82.143.154.16 (2 Nov 2005 19:22:30 GMT)
    X-Complaints-To: a...@e...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Nov 2005 19:22:30 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:338835
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam, przez swoją niefrasobliwość (i przeprowadzkę) narobiłem sobie
    zamieszania, może ktoś mi doradzi.
    Prawie rok temu kupiłem do firmy, na fakturę, odtwarzacz DVD/Video. Okazało
    się niedawno, że jest problem z odtwarzaniem płyt CD Audio na ostatnim
    utworze z płyty.
    Chcę towar reklamować, ale wcięło mi kartę gwarancyjną (fakturę oczywiście
    mam). No i teraz - prosić o duplikat karty, domagać się naprawy/wymiany z
    tytuły rękojmi? Mogę zawieźć do serwisu, ale reklamację z tytułu rękojmi
    realizuje sprzedawca, a z drugiej strony jeśli by miała nastąpić naprawa, to
    i tak do serwisu musiałbym zawieźć sprzęt.

    Może ktoś miał podobne doświadczenia?

    pozdrawiam
    Cezary


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1