    From: "Janek" <j...@p...wp>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: reklamacja obuwia jak?
    Date: Sun, 18 Mar 2007 09:38:56 +0100

    Witam,

    Kupiłem obuwie firmy nike przez internet tzn. dogadałem się z firmą mailowo
    oni wysłali buty paczką pobraniową w środku był paragon, kupiłem je w
    połowie stycznia.
    Obecnie muszę zareklamować te buty, ponieważ materiał się rozdwaja, wysłałem
    zdjecia do sprzedawcy zgadza się, że podlega to gwarancji.
    Ja jednak mam pytanie co będzie skuteczniejsze gwarancja czy niezgodność
    towaru z umową?
    Wyczytałem gdzieś, że jeżeli wada uwidoczniła się do 6miesięcy od zakupu to
    była już w chwili zakupu, jak to paragraf? Buty muszę wysłać do sprzedawcy
    wraz z opisem wady ( swoją drogą nie wiem jak to opisać;) ), więc odrazu
    napiszę też czego żądam. Na mój gust nie da się tego naprawić, więc zostaje
    wymiana obuwia lub zwrot pieniędzy. Jak to jest z kosztami dostarczenia
    teraz muszę ja za nie zapłacić, a czy jak będą je wysyłali do mnie to też?
    Czy jak uznają to zwrócą mi te koszty?