  • 11. Data: 2005-09-19 08:48:51
    Temat: Re: reklamacja obuwia :(
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    kupuj tylko ecco, buty 1 klasa (opatentowana 'podeszwa' najwygodniejsze ) a
    jezlei sie rozwala
    - co jest rzadkoscia, ja akurat trafilem na jedsen typ ktory mial wade,
    wymieniaja, (mi po roku wymienili).

    P.

    --

    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 12. Data: 2005-09-19 11:06:24
    Od: "Góral" <g...@o...pl>

    > kupuj tylko ecco, buty 1 klasa (opatentowana 'podeszwa' najwygodniejsze ) a
    > jezlei sie rozwala
    Dziwczynie która kupuje tanisówki Conversa proponujesz Eco?
    Dla Ciebie widać but to but i róznic między nimi nie ma:-)

    Góral

  • 13. Data: 2005-09-19 11:22:06
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Góral" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dziwczynie która kupuje tanisówki Conversa proponujesz Eco?
    > Dla Ciebie widać but to but i róznic między nimi nie ma:-)

    Ecco nie eco. Znasz chociaz te marke? Buty kosztuje kolo 400-500 zł Dla
    mnie najwazniejsza
    wygoda, bo dziennie kolo 10 km robie.

    P.

  • 14. Data: 2005-09-19 12:00:27
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości
    > Ecco nie eco. Znasz chociaz te marke?

    Ja znam

    > Buty kosztuje kolo 400-500 zł

    Dla mnie duzo za duzo

    > Dla mnie najwazniejsza
    > wygoda, bo dziennie kolo 10 km robie.

    Dla mnie rowniez wygoda jest najwazniejsza, a zazwyczaj kupuje buty do max
    300 zl, i jeszcze nigdy sie nie zawiodlem, nigdy mi sie buty nie rozwalily,
    nigdy nie musialem ich reklamowac, nigdy mnie zadne buty nie obtarly - moze
    ja chodzic umiem :P a moze platfusa nie mam i to dlatego :P

    Jacek

  • 15. Data: 2005-09-19 12:27:22
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Dla mnie duzo za duzo

    jest duzo, ale warto.

> [...]
    > obtarly - moze ja chodzic umiem :P a moze platfusa nie mam i to dlatego :P

    wada o ktorej pisalem pojawila sie tylko w jednym modelu, w miejscu gdzie
    sie but zgina
    po dluzszym czasie pojawiała się dziurka, ale producent wymieniał bez
    problemu.
    (zreszta ja w nich wszystko robilem duuzo chodzilem, biegalem, wiec nawet
    mogl wine na mnie zwalic :)

    P.

  • 16. Data: 2005-09-19 12:51:52
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Góral [19 Sep 2005 13:06:24 +0200]:

    > Dziwczynie która kupuje tanisówki Conversa proponujesz Eco?
    > Dla Ciebie widać but to but i róznic między nimi nie ma:-)

    Roznica jest zasadnicza, i moim zdaniem szkoda pieniedzy na tanie
    buty. Wole zaplacic raz 400, niz za 3 pary w roku po 150.

    Kira

  • 17. Data: 2005-09-19 13:09:30
    Od: "Góral" <g...@o...pl>

    > Ecco nie eco. Znasz chociaz te marke?
    Jak sie odzywam to chyba znam? Ale widać, że Ty nie znasz Conversa:-)

    > Dla mnie najwazniejsza
    > wygoda, bo dziennie kolo 10 km robie.
    Wiesz co to jest dziewczyna/kobieta? Na dyskotekę chcesz ją wysłać w Eco?
    Brodę też jej dokleisz?
    Stary - to jest wątek o reklamacji a Ty wyskakujesz z poradami z księzyca.
    W dodatku z takimi:-) Prezesowi wielkiej firmy poleciłbyś samochód służbowy np
    Toyota Yaris bo dla Ciebie najważniejsza jest ekononomiczność samochodu?
    Mam nadzieję, że nie narzucasz się (czy nie będziesz) córce ze swoimi gustami
    co do ubioru bo będzie miała niezły obciach w szkole:-)

    Góral

  • 18. Data: 2005-09-19 13:14:56
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Wiesz co to jest dziewczyna/kobieta? Na dyskotekę chcesz ją wysłać w Eco?
    > Brodę też jej dokleisz?

    widze ze jednak nie znasz marki. Sa Ecco sportowe, eleganckie, i 'normalne'.

    P.

  • 19. Data: 2005-09-19 13:22:36
    Od: "Góral" <g...@o...pl>

    > widze ze jednak nie znasz marki. Sa Ecco sportowe, eleganckie, i 'normalne'.

    Naprawdę pocieszny jesteś:-) Ty naprawdę nie wiesz o co chodzi?
    Wiesz co to moda?
    Kiedy sotatni raz byłeś na jakieś imprezie? Chyba w czasach Sofiksów:-)
    Widziałeś jakiś BoysBand w butach Eco? :-)

    W sumie to dobrze, że nie poleciłeś Scholl'a:-)

    Góral

  • 20. Data: 2005-09-19 14:23:04
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > Widziałeś jakiś BoysBand w butach Eco? :-)
    >
    > W sumie to dobrze, że nie poleciłeś Scholl'a:-)

    nie wiem jak na twojej wsi, ale w trojmiescie akurat ecco sa znane i zawsze
    byly i sa modne, na pewno
    byle wsiok sie w takich butach nie pokaze.
    Na dobra dyskoteke w Adidasach Cie nie wpuszcza ale jak masz Ecco (i nie
    'lakierki' ) to wejdziesz.

    P.