  • 21. Data: 2005-09-19 14:26:29
    Temat: Re: reklamacja obuwia :(
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Góral" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:308b.00000aec.432ebb9b@newsgate.onet.pl...

    > Naprawdę pocieszny jesteś:-) Ty naprawdę nie wiesz o co chodzi?
    > Wiesz co to moda?
    > Kiedy sotatni raz byłeś na jakieś imprezie? Chyba w czasach Sofiksów:-)
    > Widziałeś jakiś BoysBand w butach Eco? :-)

    i nei Eco tylko ecco
    http://www.ecco.pl/

    P.

  • 22. Data: 2005-09-19 15:21:42
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Sęk w tym, że sprzedawca twierdzi, że zaszło normalne zużycie
    > eksploatacyjne, a nie że rozpadły sie z powodu złego użytkowania.

    zaraz, dyskusja była o tym, że ma udowodnić "ze nigdy nigdzie nie
    kopnela, nie zahaczyla..."
    a przynajmniej tak mi się wydawało :)
    zresztą czy buty powinny rozpadać się po 4 miesiącach?

    > Czyli?

    że niezgodność z umową istniała w chwili wydania towaru

    KG

  • 23. Data: 2005-09-19 21:22:23
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > Ja bym w sumie zrobila tak: zabrala te buty ze sklepu, napisala
    > ladnie do producenta z pytaniem, czy ich buty faktycznie sa takim
    > szmelcem rozpadajacym sie po 4 miesiacach, jak probuje mi wmawiac
    > sprzedawca Kowalski ze sklepu XYZ i poczekala na reakcje... Nawet
    > bym im do ekspertyzy wyslala czy to aby napewno ich.
    >
    > A nawet wrecz po zabraniu tych butow, wyjasnilabym sprzedawcy co
    > dalej zamierzam wykonac.
    >
    > I niech teraz on sie martwi ;>

    znalazlem firme, ktora jest jedynym dystrybutorem butow w Polsce.
    skonsultuje to jeszcze z powiatowym rzecznikiem praw konsumenta i zaczniemy
    do nich pisac

    dzieki wszystkim za porady

    pozdrawiam
    pawel

  • 24. Data: 2005-09-19 22:22:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kira wrote:

    > Roznica jest zasadnicza, i moim zdaniem szkoda pieniedzy na tanie
    > buty. Wole zaplacic raz 400, niz za 3 pary w roku po 150.

    Ja wolę 20zł za 2 pary, ale co kto lubi ;)

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 25. Data: 2005-09-20 05:50:50
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Andrzej Lawa [Tue, 20 Sep 2005 00:22:01 +0200]:

    > Ja wolę 20zł za 2 pary, ale co kto lubi ;)

    Hm, w tym wypadku to chyba zalezy co kto nosi ;)) Ja na ten
    przyklad odczuwam czasami silna potrzebe latania w czyms innym
    niz tenisowki... ;)

    Kira

  • 26. Data: 2005-09-20 08:45:06
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Kira napisał(a):

    > Re to: Góral [19 Sep 2005 13:06:24 +0200]:

    > Roznica jest zasadnicza, i moim zdaniem szkoda pieniedzy na tanie
    > buty. Wole zaplacic raz 400, niz za 3 pary w roku po 150.

    No jaka jest roznica, skoro buty za 200 zł rozpadają się po 4 miesiacach
    chodzenia koło nich?

    Justyna

  • 27. Data: 2005-09-20 09:25:26
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: krys [Tue, 20 Sep 2005 10:45:06 +0200]:

    > No jaka jest roznica, skoro buty za 200 zł rozpadają się
    > po 4 miesiacach chodzenia koło nich?

    Taka, ze zdarzyl mi sie taki numer tylko raz, i w zupelnosci
    starczyla rzeczowa rozmowa -- wymienili mi na inna pare, bez
    problemow i bylo im przykro ze na taki egzemplarz trafilam.

    Kira

  • 28. Data: 2005-09-20 11:32:15
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dgmaqs$4sb$1@inews.gazeta.pl...

    > jest duzo, ale warto.

    waro moze i byloby gdyby te buty chociaz ladne byly, ale placic 400-500 zl
    za takie brzydkie cos to ja dziekuje :)

    Ale to juz kwestia gustu a o tym sie nie dyskutuje przeciez :)

    Jacek

  • 29. Data: 2005-09-20 11:35:26
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dgmhjn$cfn$1@inews.gazeta.pl...

    > nie wiem jak na twojej wsi, ale w trojmiescie akurat ecco sa znane i
    > zawsze byly i sa modne, na pewno

    to popatrz jaki ze mnie wiesniak, z trojmiasta jestem a Ecco tam niewiele
    sie widuje, wiem wiem, cena odstrasza, ale moge sie zalozyc ze wyglad butow
    roznych.

    I nie pisz mi ze sa eleganckie, sportowe itp. Owszem, eleganckie sa ok, ale
    sportowe to jak ktos juz napisal rzeczywiscie przypominaja sofixy, to samo
    schole, i sa jeszcze inne marki, ktore maja jakies super hiper systemy ale
    do pieknosci to tym butom daleko.

    Ja sie zawsze zastanawiam kto to nosi :D

    Jacek

  • 30. Data: 2005-09-20 11:39:42
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

    > Roznica jest zasadnicza, i moim zdaniem szkoda pieniedzy na tanie
    > buty. Wole zaplacic raz 400, niz za 3 pary w roku po 150.

    Popatrz jakie bzdury wypisujesz :)
    Popatrz kupilem buty za 150, ale byly przecenione z 270 :)
    A co to za buty?? Skechers, ze skory :) I co z nimi nie tak?? A nie wiem,
    czemu byly przecenione?? Pewnie koncowka serii. Buty sa ladne, Ecco przy
    nich wysiada ze swoimi "wspanialymi" kolekcjami.
    Skechers sa bardzo wygodne, nie obcieraja, sa trwale i mocne :)

    Jednak mozna.
    Ale jak ktos kupuje nawet trampki Conversa to ma prawo wyagac aby sie nie
    rozlecialy mu po 4 miesiacach.
    Ja bym sie rowniez wkurzyl na taki stan rzeczy

    Jacek