    From: "Góral" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja obuwia :(
    Date: 19 Sep 2005 15:09:30 +0200

    > Ecco nie eco. Znasz chociaz te marke?
    Jak sie odzywam to chyba znam? Ale widać, że Ty nie znasz Conversa:-)

    > Dla mnie najwazniejsza
    > wygoda, bo dziennie kolo 10 km robie.
    Wiesz co to jest dziewczyna/kobieta? Na dyskotekę chcesz ją wysłać w Eco?
    Brodę też jej dokleisz?
    Stary - to jest wątek o reklamacji a Ty wyskakujesz z poradami z księzyca.
    W dodatku z takimi:-) Prezesowi wielkiej firmy poleciłbyś samochód służbowy np
    Toyota Yaris bo dla Ciebie najważniejsza jest ekononomiczność samochodu?
    Mam nadzieję, że nie narzucasz się (czy nie będziesz) córce ze swoimi gustami
    co do ubioru bo będzie miała niezły obciach w szkole:-)

    Góral