eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacjareklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: reklamacja
    Date: Fri, 10 Feb 2006 23:11:43 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 14
    Message-ID: <dsj333$1b9q$1@node3.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: staticline10528.toya.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: node3.news.atman.pl 1139609507 44346 85.89.162.21 (10 Feb 2006 22:11:47 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Feb 2006 22:11:47 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5 (Windows/20051201)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:365889
    [ ukryj nagłówki ]

    Takie małe pytanie:
    kupiłem odtwarzacz mp3, ale nie miał polskiej instrukcji, wiem, że mogę
    jej zażądać na podstawie odpowiednich przepisów, a sklep pewnie powie,
    że jej nie ma i nie będzie, wtedy mogę zażądać obniżenia ceny i oddania
    mi części pieniędzy za niepełnowartościowy towar, oni pewnie się na mnie
    wypną, więc mogę skierować sprawę do sądu... ale czy muszę to robić w
    miejscu siedziby firmy ?

    sg

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1