  • 1. Data: 2002-09-17 20:01:22
    Temat: wybory samorzadowe 2002
    Od: "coolio " <c...@N...gazeta.pl>

    mam pytanie w zwiazku z wyborami do samorzadow:
    czy istnieje jeszcze mozliwosc zglaszania komitetow wyborczych ?
    oraz jakie sa mozliwosci by wystartowac w wyborach do rad gmin ? ( jak
    najprosciej to rozwiazac ?)

    pozdrawiam
    coolio

  • 2. Data: 2002-09-17 20:20:56
    Temat: Re: wybory samorzadowe 2002
    Od: i...@t...pl (Izabell)

    Witaj coolio,

    W Twoim liście datowanym 17 września 2002 (22:01:22) można przeczytać:

    c> mam pytanie w zwiazku z wyborami do samorzadow:
    c> czy istnieje jeszcze mozliwosc zglaszania komitetow wyborczych ?
    c> oraz jakie sa mozliwosci by wystartowac w wyborach do rad gmin ? ( jak
    c> najprosciej to rozwiazac ?)

    c> pozdrawiam
    c> coolio

    Termin zgłaszania komitetów już minął, a do rady mozesz wystartować
    jak trafisz na listę :) , ale czasu jest bardzo mało.

    --
    Pozdrowienia,
    Izabell