  • 1. Data: 2002-09-17 20:00:52
    Temat: Jak napisac pozwe o zapłate?
    Od: "Rumcajs" <r...@p...com>

    Witam i pytam
    Jak napisac pozew o zaplate w trybie nakazowym bo mam taka sprawe ( jestem
    zwyklym obywatelem nie prawnikiem wiec sie nie znam ) i ktos mi poradzil ze
    tak bedzi najszybciej oddyskac pieniadze jeszcze podobno w tym pozwie mozna
    wnioskowac o postepowanie sadowe jesli to pierwsze nie skutkuje....
    jesli ktos jest w stanie mi pomoc to z gory dziekuje i pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2002-09-18 16:32:32
    Temat: Re: Jak napisac pozwe o zapłate?
    Od: "Urszula Szwonka" <u...@N...gazeta.pl>

    Rumcajs <r...@p...com> napisał(a):

> [...]
    > wnioskowac o postepowanie sadowe jesli to pierwsze nie skutkuje....
    > jesli ktos jest w stanie mi pomoc to z gory dziekuje i pozdrawiam

    Witaj.
    Mam podobny problem, decyja Sądu faktycznie możliwie szybka, ale co z
    egzekucją komorniczą - czas pokaże.
    Spróbuj tutaj:
    http://www.wzorypism.coo.pl/www.wzorypism.coo.pl/Wzo
    ry_pism_dla_kazdego/spozwy