  • 1. Data: 2003-12-04 11:57:52
    Temat: regulamin prowadzenia serwisu internetowego, sieci kom, i email
    Od: "stoner" <c...@w...pl>

    Poszukuje wzorów lub informacji potrzebnych do sporządzenai zakładowego
    regulaminu prowadzenia serwisu internetowego wraz z regulacją do użytkownaia
    sieci komputerowej i poczty elektronicznej wewnątrz sieci firmowej.

    pracuje w charkakterze administratora a tu taki pasztet mnie czeka :-(
    poszukuje info lub zapłace za stworzenie takowego

    dzieki
    cbq@[wytnij]wp.pl

  • 2. Data: 2003-12-04 12:07:11
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik stoner napisał:

    > Poszukuje wzorów lub informacji potrzebnych do sporządzenai zakładowego
    > regulaminu prowadzenia serwisu internetowego wraz z regulacją do użytkownaia
    > sieci komputerowej i poczty elektronicznej wewnątrz sieci firmowej.

    http://google.pl Twoim przyjacielem :-).

    zmodyfikuj to co znajdziesz.
    Najpierw określ, jakie są zasady (chyba, że to ustala ktoś inny), a pote
    mje zapisz.

    > pracuje w charkakterze administratora a tu taki pasztet mnie czeka :-(
    > poszukuje info lub zapłace za stworzenie takowego

    Ty zapłacisz, czy firma?
    od firmy chętnie wezmę pieniądze, od Ciebie nie chce :-)

    pozdrawiam

    marcin

  • 3. Data: 2003-12-05 07:21:52
    Od: "stoner" <c...@w...pl>

    > http://google.pl Twoim przyjacielem :-).

    gogluje juz tak z 3 tydzien i nic :-(

> [...]
    > mje zapisz.

    > Ty zapłacisz, czy firma?
    > od firmy chętnie wezmę pieniądze, od Ciebie nie chce :-)

    a co to?! moje pieniazki smierdza ? ;-)

    pozdro

  • 4. Data: 2003-12-05 13:00:19
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik stoner napisał:

    > gogluje juz tak z 3 tydzien i nic :-(

    http://www.google.pl/search?q=regulamin+korzystania+
    z+sieci+firmowej&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=pl&btnG=Szukaj
    +z+Google&lr=lang_pl

    jeśłi te ci nie odpowiadają, to zmień co Ci nie pasuje i już.

    > a co to?! moje pieniazki smierdza ? ;-)

    nie jest w porzadku, zebyś płacił z własnej kieszeni za coś dla Twojej
    firmy.
    Zresztą może będę porady potrzebował :-)

    pozdro

    marcin

  • 5. Data: 2003-12-08 09:04:56
    Od: "stoner" <c...@w...pl>

    http://www.google.pl/search?q=regulamin+korzystania+
    z+sieci+firmowej&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=pl&btnG=Szukaj
    +z+Google&lr=lang_pl

    gogolowalem tu juz i wile podobnych, znajduje regulamin swiadczenia
    uslug itp. ciezko to odniesc do regulaminu wewnetrznego w 1 firmie

    > jeśłi te ci nie odpowiadają, to zmień co Ci nie pasuje i już.

    > nie jest w porzadku, zebyś płacił z własnej kieszeni za coś dla Twojej
    > firmy.

    jak nie zdaze na czas to po premi.. jak kupie to z pewnoscia za mniej
    niz premia... ot ekonomia... ;-)
    > Zresztą może będę porady potrzebował :-)

    jesli tylko dam rade.. spoko

    andrzej