eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworegulamin aukcjiregulamin aukcji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.glorb.com!news.astraweb.com!border5.newsrouter.astraweb.com!not-for-
    mail
    Date: Wed, 23 May 2012 13:05:49 +0200
    From: Wojtek <N...@e...ukryty.com>
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: regulamin aukcji
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 12
    Message-ID: <4fbcc495$0$2167$c3e8da3$9f400e27@news.astraweb.com>
    Organization: Unlimited download news at news.astraweb.com
    NNTP-Posting-Host: 4205404a.news.astraweb.com
    X-Trace: DXC=4I8@BjC[o\JWe7Bc]TQV_NL?0kYOcDh@J\LfROTNE>L@I7g=bIdTQPL0f<kI60n?3H][87BD
    [>LlIPnV^BJe1gmCOBId^9Rh95B
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:704048
    [ ukryj nagłówki ]

    Czy jeśli umieszczę na aukcji informację, że "zawsze przyjmę towar w
    ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki" to czy będąc osobą prywatną
    tym samym obliguję się do przyjęcia zwrotu towaru podobnie jak to ma
    miejsce w przypadku zakupu przez konsumenta od firmy, czy też, nawet
    jeśli nie umieszczę takiej informacji jawnie to mogę odmówić przyjęcia
    zwrotu towaru uzasadniając, że tak naprawdę to chodziło o zwrot towaru
    uszkodzonego a nie np. zwrot bez podawania przyczyny?

    Proszę o informacje przydatne dla obu stron tj. jak może bronić się taki
    sprzedający i jak argumentować swoje żądanie zwrotu kupujący.

    Wojtek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1