  • 1. Data: 2007-07-30 12:35:30
    Temat: pytanko help - rozwiązanie umowy za porozumieniem stron
    Od: Edek <a...@w...pl>

    Rozwiązałem umowę o pracę w trybie porozumienia stron. Na porozumieniu
    zawarto powinienem rozliczyć się z powierzonych środków trwałych, oraz
    punkt że realizacja porozumienia wyczerpuje wszystkie roszczenia
    pracodawcy do mnie, oraz moje do pracodawcy. Wcześniej podpisałem umowę
    o dofinansowanie szkolenia w myśl której rozwiązanie umowy przez
    pracownika lub z winy pracownika powoduje konieczność zwrotu
    dofinansowania. Pytanie czy w tej sytuacji pracodawca ma prawo zażądać
    zwrotu dofinansowania czy punkt w porozumieniu o którym wcześniej kasuje
    to zobowiązanie ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-07-30 17:12:49
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Mon, 30 Jul
    2007 14:35:30 +0200, Edek zeznał(a):

> [...]
    > dofinansowania. Pytanie czy w tej sytuacji pracodawca ma prawo zażądać
    > zwrotu dofinansowania czy punkt w porozumieniu o którym wcześniej kasuje

    Jeśli nie pominąłeś niczego istotnego (w rodzaju "oraz innych naleznych
    pracodawcy roszczen"), to wygląda na to, że po rozliczeniu się ze środków
    trwałych pracodawca nie ma roszczeń względem Ciebie.

  • 3. Data: 2007-07-30 17:20:16
    Od: Edek <a...@w...pl>

    stern napisał(a):
> [...]
    > pracodawcy roszczen"), to wygląda na to, że po rozliczeniu się ze środków
    > trwałych pracodawca nie ma roszczeń względem Ciebie.
    nie pomijałem, przepisałem z porozumienia :-)
    dzięki