    From: "patrykc" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pytanie chyba dziwne lecz prawdziwe
    Date: Tue, 2 Apr 2002 22:04:51 +0200

    witam szanownych grupowiczow, postaram sie po krotce i zwiezile mieszkam z
    zona i trojka dzieci u tesciowej od 10 lat
    i wszyscy jestesmy zameldowani. szesc lat temu wrocil szwagier do domu bo
    pil i go wyrzucili tescie, w tej chwili jest po AA
    i daja go wszystkim jako wzor lacznie z moja zona mimo ze on dalej nie
    mieszka ze swoja zona i co nie bede owijal w bawelne ale mnie wkurza, dom
    niby mial byc nasz wiec robilem ile moglem okna, CO, itp. a w tej chwili
    poniewaz sie zbuntowalem zeby placil kazdy za siebie- okazalem sie zlym
    mezem, zienciem i szwagrem i zapowiadaja zebym sie wyniosl
    lub mnie wymelduja - prosze o pomoc jakie mam prawa kocham dzieci i zona
    mimo ze jest pod wplywem tesciowej.
    I jeszcze jedno dwa lata temu zmarl tesciu ktory niemieszkal z tesciowa, bo
    jak mi mowili odszedl, ale byl zameldowany do konca, czy po nim dzieciom sie
    cos nalezy, bo dom jest na obojga tesciow.
    z powazaniem patryk