  • Data: 2002-03-29 21:45:12
    Temat: publikowanie utworow w Necie
    Od: p...@T...TO.poczta.onet.pl (Pawel Baranowski) szukaj wiadomości tego autora

    Witam !

    Zamierzam otowrzyć stronę WWW, na której umieszczę ciekawe materiały
    znalezione w sieci (artykuły wybitnych ekonomistów w formacie PDF). Te
    materiały są już publikowane w sieci, ale nie wiem czy wolno mi je
    publikować bez zgody autora / właściela tamtych stron. Problem w tym, że
    nie mogę zamieścic linków, bo czasem są bezsensowne transfery np. z USA.
    Zanzaczam, że nie ma wzmianek typu: "All rights reserved" a czasem są wręćz
    podane ze można to pobrać bez opłaty tu i tu.

    Wielkie dzięki za odpowiedź, bo patrzyłem Prawo autorskie, ale nic tam nie
    ma konkrentnie na ten temat.

    Pozdr i Wesołych Świąt !

    --
    Przed odpowiedzia skasuj "TNIJ.TO."