  • Data: 2004-05-16 09:12:07
    Temat: przydział lokalu dla wnuczki - jak to zabezpieczyc ?
    Od: "krab" <_...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Czy ktos moze poradzić ? w tym temacie?
    przeczytałem decyzję sądu, że "Wnuk zmarłego najemcy nie należy do osób
    wymienionych w art. 691 § 1 k.c., także wtedy gdy łączyła go z najemcą więź
    gospodarcza i uczuciowa."
    Moja córka ma 18 lat, jest zameldowana i mieszka wraz ze swoją babcią w
    lokalu kwaterunkowym.
    Jak zabezpieczyć jej mozliwośc otrzymania jej przydziału na lokal w
    przyszłości?
    Czy funkcjonuje jeszcze mozlwośc prawna zabezpieczenia takiego przydziału w
    przyszłości np w zamian za opiekę ? - jak taką opieke załatwia się prawnie ?
    ktoś może doradzić cokolwiek ?

    Z góry dzieki