  • 61. Data: 2005-01-26 10:02:30
    Temat: Re: przeszukanie w domu i co dalej ?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > a kup mi office'a,

    open office

    > corela, czy photoshopa,

    gimp 2

    http://www.postgre.com/

    > i nie pisz o alternatywach... ostatnio stworzylem baze danych w accesie
    > 2003 - nie dalo sie tego otworzyc zadnym starszym office'm, openoffice'm
    > i niczym innym !! po prostu zonk !!

    istneija inne bazy

    > ale... powtarzam poraz kolejny - uzywalem nielegalnego softu, robilem
    > ZLE - przyznaje sie - skonczmy juz ten temat
    >
    > chce sie do jasnej cholery poprawic !
    > chce kupic oryginalny soft (notabene dla swietego spokoju potrzebuje na
    > to w chwili obecnej ok 5000zl),

    albo triala i sie pofatygowac co 3 miesiace na reinstalke.

    P.

  • 62. Data: 2005-01-26 10:08:08
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    j...@p...irc.pl news:41f73124$1@news.home.net.pl

    > Nie rob ludziom wody z mozgu. Gimpa za Corela? To tak jaby zamiast
    > taczki probowac uzywac kajaka :P

    Nikt nigdy nie potrafil mi powiedziec czego to nipy w GIMPie brakuje.

    Moze podejmiesz wyzwanie i bedziesz pierwszy ;) ?

    W GIMPie 2.2, poijajac ten CMYK.

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 63. Data: 2005-01-26 10:12:49
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@l...SPAM_PRECZ.com news:ct729t$bl7$2@opal.futuro.pl

    > Słuszan rada, ale czasem niestety studenci w taki czy inny sposób są
    > zmuszani do korzystania z 'jedynie słusznego' systemu.

    A masz racje, ale _dobry_ informatyk sie postawi ograniczonemu wykladowcy,
    lub inaczej rozwiaze problem. Pozatym, on sie chce uczyc czy tylko odwalic
    studia? "Jak na linuxie wykonac doc dla worda i jakie problemy moga
    powstac" - swietna nauka rzeczywistego problemu, zmusza do odrobiny
    myslenia.

    > Ummm... To jest też nieco dyskusyjne...

    Ktore? Glownie programuje, a do tego windows jest znacznie _gorszy_ niz
    linux.

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 64. Data: 2005-01-26 10:17:21
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@l...SPAM_PRECZ.com news:ct739n$c15$1@opal.futuro.pl

    > Dokładnie tak samo, jak np. korzystanie z produktów konkurencji.
    > Zwłaszcza darmowych.

    Nie dokladnie - jezeli konkurencja oferuje produkt lepszy (linux) to i tak
    wybiore lepszy. Jezeli proponuije podobny (gimp) to sie zastanowie, ale
    jzeli proponuje gorszy - to nie ma wyjscia (gimp a ja skladam teksty do
    drukarni) i kupuje platna wersje (o ile nie chce "krasc").

    > Mając do wyboru "jedzenie albo program"?

    Jakby nasz pan *.exe umieral z glodu majac na utrzymaniu 8 osobowa rodzine
    to bym go zrozumial, ale wydaje mi sie bardziej ze jest studentem ktory
    - nie ma pojecia o otwartym oprogramowaniu
    - "nie chce mi sie!"
    - "nalezy mi sie!"

    > Ach, żeby życie było takie proste...
    > Przykład: tłumaczenia.

    To w koncu studia informatyczne czy poliglota?

    > Masz widoki na dobrą robotę. Jeden warunek: używanie Tradosa.

    Mozna wziasc pozyczke, mozna sie umowic z firma ktora juz ma
    oprogramowanie z licencja.

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 65. Data: 2005-01-26 10:18:43
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    e...@t...net news:ct7k58$7o4$1@dami.news.tkdami.net

    > buahaha, ROTFL !

    O i kolejny :) Bedziesz juz nasta osoba ktora tak mowi, ale nikt nigdy
    tego nie uzasadnil. Czegos to niby brakuje w GIMP, nadziejo informatyki,
    polski Billu, moja przyszla konkurencjo?

    > ok, to teraz bede lamal prawo wlamujac sie na profile administratorow
    > na uczelnianych komputerach, zeby zainstalowac OO :]

    Na mojej uczelni jest oprogramowanie i M$ i OS.

    Swoja droga, moja uczelnia daje wszystkim studentom prawo do posaidania
    calego oprogramowania za darmo (odpowiedni umowy z dystrybutorami).

    > w moim miescie ogromnych perspektyw co do pracy nie ma (trzeba

    Rotfl :) A praca przez internet to co niby jest? Chcesz niby byc
    programista czy szwaczem?

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 66. Data: 2005-01-26 11:40:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    januszek wrote:

    > Swoja droga to ja czytam ten watek i peniam... O ile wiem to zeby sie
    > uczyc to nie trzeba od razu uzywac nielegalnego softu, sa licencje
    > uczelniane, sa wersje ewaluacyjne a w koncu sa wersje OEM, ktore
    > kosztuja mniej niz przecietny student ma w zwyczaju przepijac...

    Wiesz, może Ty jesteś alkoholik, ale każdy student pije hektolitrami.

  • 67. Data: 2005-01-26 11:43:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rafal 'Raf256' Maj wrote:

    > Ktore? Glownie programuje, a do tego windows jest
    > znacznie _gorszy_ niz linux.

    Odsprzedawanie OEMów.

  • 68. Data: 2005-01-26 11:45:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rafal 'Raf256' Maj wrote:

    [ciach]

    > To w koncu studia informatyczne czy poliglota?

    Dlaczego ograniczasz się tylko do jednej grupy zawodowej?

    > Mozna wziasc pozyczke,

    Nie można...

    > mozna sie umowic z firma ktora juz ma
    > oprogramowanie z licencja.

    ROTFL

    Jak to sobie wyobrażasz?

  • 69. Data: 2005-01-26 12:13:58
    Od: Exec <e...@t...net>

    Rafal 'Raf256' Maj napisał(a):

    > Jakby nasz pan *.exe umieral z glodu majac na utrzymaniu 8 osobowa rodzine
    > to bym go zrozumial, ale wydaje mi sie bardziej ze jest studentem ktory
    > - nie ma pojecia o otwartym oprogramowaniu

    rotfl

    > - "nie chce mi sie!"

    rotfl

    > - "nalezy mi sie!"

    rotfl... (nuuudne)

    napisalem to juz kilka razy, i napisze ponownie:
    popelnilem przestepstwo, przynaje sie do tego, nie chce sie przed nikim
    usprawiedliwiac. czy juz jestem spisany na straty?? Natomiast z Toba
    chyba cos nie tak, bo wciaz probujesz mnie dolowac i obwiniac, ba..
    wrecz oceniac, jaki ze mnie informatyk - wiesz co to jest pomowienie?

    zwrocilem sie do Was o pomoc, odpowiedzi na moje pierwotne pytanie
    praktycznie nie uzyskalem

    pisze sie (mowi notabene tez) 'wziąć' :]

    --
    pozdrawiam,
    Exec

  • 70. Data: 2005-01-26 12:14:04
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@l...SPAM_PRECZ.com news:ct7vt1$mmu$3@opal.futuro.pl

    > Nie można...

    A pozyczki dla studentow to co?

    > Jak to sobie wyobrażasz?

    Dokladnie tak jak to dziala na mojej i wiekszosci powaznych uczelni.

    Jako student moge miec w domu jedna kopie kazdego programu objetego ta
    licencja, w tym windowsa, linuxa (tez pladne dystrybucje) i sporo innego
    oprogramowania.

    --