  • 161. Data: 2005-01-30 19:09:32
    Temat: Re: przeszukanie w domu i co dalej ?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > To znaczy "jak się okazuje"? Jakby się okazało, ze bezpodstawnie zabrano
    > komputer, to by prokurator tego nie zatwierdził. Skutkuje to
    natychmiastowym
    > zwrotem komputera i postępowanie dyscyplinarnym dla policjanta. Znasz
    takie
    > przypadki w wypadku zabrania komputera z nielegalnymi programami? Bo ja
    nie.

    nie slyszalem, bo bardzo malo polakow zna swoje prawa, a ostatnio robi sie
    modne zabieranie
    komputerow tak jak oskarzanie o molestowanie, takze sa spore szanse ze
    trafia na kilku
    pieniaczy (czyt. nie dajacych sie w konia zrobic) ktorzy zrobia z tym
    pozadek.

    Zobacz ze Ci co na grupie pisali o zabraniu sprzetu zwylke sami wpsuzczaja
    policje czy oddaja sprzet
    bez dyskusji.. dopiero tutaj sie dowiaduja ze zle zrobili. Dopiero tutaj
    zaczynaja rozumiec ze tez
    maja jakies prawa a policja NIE stoi ponad prawem i tez ja jakies
    procedury obowiazuja.

    P.

  • 162. Data: 2005-01-30 19:31:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > Zobacz ze Ci co na grupie pisali o zabraniu sprzetu zwylke sami wpsuzczaja
    > policje czy oddaja sprzet
    > bez dyskusji..

    A co niby im w zamian proponujesz? Worki z piachem w oknach i obrona pozycji
    do ostatniej kropli krwi?

    > dopiero tutaj sie dowiaduja ze zle zrobili.

    Aha. No to z niecierpliwością oczekuję Twojej recepty dla nich. co mają
    zrobić? Bić się?

    > Dopiero tutaj zaczynaja rozumiec ze tez
    > maja jakies prawa a policja NIE stoi ponad prawem i tez ja jakies
    > procedury obowiazuja.

    Ano obowiązują. Tyle, że komputerów zabierać nie zabraniają co do zasady.

  • 163. Data: 2005-01-31 12:30:18
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > A co niby im w zamian proponujesz? Worki z piachem w oknach i obrona
    pozycji
    > do ostatniej kropli krwi?

    na pewno nie pozbawienie czlowieka jego narzedzie jezeli te w sprawie
    potrzebne nie jest.
    Bo nie mozna zabierac co sie chce.

    > Aha. No to z niecierpliwością oczekuję Twojej recepty dla nich. co mają
    > zrobić? Bić się?

    dzien w dzien skargi w wojewodzkiej policji (zawsze wyzej uderzac) poki
    taki imbecyl nie poniesie konsekwencje za to.

    > Ano obowiązują. Tyle, że komputerów zabierać nie zabraniają co do
    zasady.

    jestem przekonany ze sie to zmieni.

    P.

  • 164. Data: 2005-01-31 12:45:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > na pewno nie pozbawienie czlowieka jego narzedzie jezeli te w sprawie
    > potrzebne nie jest.
    > Bo nie mozna zabierac co sie chce.

    Przeme! Ja Ciebie nawet rozumiem. Ale zrozum mnie. Sam zainteresowany nei ma
    innego wyjścia, jak cały komputer wydać i ewentualnie się zażalić. I o to mi
    chodzi.

    > dzien w dzien skargi w wojewodzkiej policji (zawsze wyzej uderzac) poki
    > taki imbecyl nie poniesie konsekwencje za to.

    To już arczej do Prokuratora nadrzędnego. Bo z KWP zawsze uzyskasz
    odpowiedź, że czynności została zatwierdzona przez Prokuratora.

    > zasady.
    > jestem przekonany ze sie to zmieni.

    A, jeśli się zmieni, to nie ma sprawy. Chwilowo jest, jak jest.

  • 165. Data: 2005-01-31 14:49:06
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    nei ma
    > innego wyjścia, jak cały komputer wydać i ewentualnie się zażalić. I o

    ok

    > To już arczej do Prokuratora nadrzędnego. Bo z KWP zawsze uzyskasz
    > odpowiedź, że czynności została zatwierdzona przez Prokuratora.

    acha

    > A, jeśli się zmieni, to nie ma sprawy. Chwilowo jest, jak jest.

    nadzieje trzeab miec.

    P.