  • 101. Data: 2005-01-27 17:16:37
    Temat: Re: przeszukanie w domu i co dalej ?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Chyba nie

    > nie zrozumielismy sie, 'pod pojeciem uczyc sie' nie mam na mysli tylko
    > tego, co mi uczelnia narzuca, ale i to, o czym sam chce miec 'jakies'
    > pojecie - jak zapewne wiesz, z tej dziedziny wiedza bardzo szybko sie
    > 'przeterminowuje' - bez wlasnej inicjatywy nie ma szans na kontynuacje
    > 'zawodu'

    podaj dziedzine w ktorej linux pozostaje w tyle z windowsem (chodzi o
    oprogramowanie)

    P.

  • 102. Data: 2005-01-27 21:00:47
    Od: Maciej Olędzki <l...@n...onecie>

    Dnia Thu, 27 Jan 2005 17:33:49 +0100, Exec napisał(a):

> [...]
    > pojecie - jak zapewne wiesz, z tej dziedziny wiedza bardzo szybko sie
    > 'przeterminowuje' - bez wlasnej inicjatywy nie ma szans na kontynuacje

    Oczywiście, że w tym zawodzie (w innych też, ale nieco wolniej) trzeba się
    nieustannie dokształcać, ale wydaje mi się, że nauka photoshop'a czy innego
    corel'a raczej nie przyda się informatykowi w pracy. Przynajmniej ja nie
    widziałem ogłoszenia, w którym wymagaliby czegoś takiego.

    Maciej Olędzki

  • 103. Data: 2005-01-27 21:03:02
    Od: Maciej Olędzki <l...@n...onecie>

    Dnia Thu, 27 Jan 2005 18:15:08 +0100, Przemek R. napisał(a):

    > mono sie rozwija, zreszta co studenci moga w net robic? Pewnie jakies
    > drobiazgi,

    Jak ostatnio wchodziłem na go-mono.org to obsługa Windows.Forms jeszcze tam
    mocno kulała. A może się tak zdarzyć, że na ćwiczeniach trzeba będzie
    zrobić jakąś prostą okienkową aplikację. Ale do prostych programików
    konsolowych mono na pewno powinno wystarczyć.
    Maciej Olędzki

  • 104. Data: 2005-01-27 22:41:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > skoro mowa o trwalym polaczeniu, to twardziel z reszta kompa tez nie jest
    > trwale polaczony :)

    I z tego powodu należy go zabrać razem z jednostką, a nie odłączać.

  • 105. Data: 2005-01-27 22:45:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Dominik" <D...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:cta474$56$1@inews.gazeta.pl...

    > A jak się do tego ma art. 292,293 i 295 kpk?

    Chwilowo nijak, bo tam mowa o zabezpieczeniu na pcozet kar, grzywien i
    roszczeń odszkodowawczych. To się nawet na innym protokole robi. Co wynika z
    art. 291 kpk. Nie czytaj tych wymienionych przez Ciebie w oderaniu od całego
    aktu prawnego.

    > A tu mamy "świadka", który nie ma prawa do niczego...

    Jak to nie ma? Proponuję lekturę 3 strony protokołu zatrzymania rzeczy lub
    przeszukania. W górnej części jest pouczenie.

  • 106. Data: 2005-01-28 01:15:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Zawsze można zabezpieczyć i pozostawić za zobowiązaniem. :-)

    Czyli żeby się zabezpieczyć przed skutkami fałszywego donosu (bo
    teoretycznie przecież mogą 'zabrać do kontroli' nawet, jeśli komputer
    mam 'kryształowo czysty' pod względem legalności) muszę sobie maszynę
    zabudować w ścianach... Dobrze wiedzieć ;)

  • 107. Data: 2005-01-28 06:54:01
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > I z tego powodu należy go zabrać razem z jednostką, a nie odłączać.

    chyba sam sobie przeczysz, skoro nalezy zabrac calego kompa bo twardziel nie
    jest trwale polaczony z jednostka, to i pokoj nalezy zaplombowac z tego
    samego powodu :)

    bo skoro muszisz zabrac caly komputer aby stwierdzic czy to na nim zostaly
    nagrane te dane, a nie na innym komputerze, to jak stwierdzisz, ze ktos do
    tego mieszkania nie przyniosl calego komputera?

  • 108. Data: 2005-01-28 08:29:02
    Od: Exec <e...@t...net>

    Przemek R. napisał(a):

    > podaj dziedzine w ktorej linux pozostaje w tyle z windowsem (chodzi o
    > oprogramowanie)

    nie rozpoczynajmy tu znowu wielkiej wojny win vs. lin, dostrzez jednak
    fakt, ze to windows (niestety?) jest wciaz czesciej niz linux spotykanym
    systemem na komputerach nawet juz nie domowych, ale i biurowych...

    --
    pozdrawiam,
    Exec

  • 109. Data: 2005-01-28 08:34:50
    Od: Exec <e...@t...net>

    Maciej Olędzki napisał(a):

> [...]
    > corel'a raczej nie przyda się informatykowi w pracy. Przynajmniej ja nie
    > widziałem ogłoszenia, w którym wymagaliby czegoś takiego.

    wcale nie powiedzialem, ze sie profesjonalne ucze corela, czy podobnych,
    jednak zakladajac, ze jestes informatykiem, napewno zdarzalo Ci sie, ze
    musiales z tego typu programu czasem skorzystac - dobrze jest wtedy
    wiedziec, ktorego programu uzyc, no i znac go choc troche...

    btw, w przyszlym roku bede mial na uczelni przedmiot grafika
    komputerowa, bazujacy miedzy innymi na corelu...

    --
    pozdrawiam,
    Exec

  • 110. Data: 2005-01-28 10:35:59
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > chyba sam sobie przeczysz, skoro nalezy zabrac calego kompa bo twardziel
    nie
    > jest trwale polaczony z jednostka, to i pokoj nalezy zaplombowac z tego
    > samego powodu :)

    komputer polaczony jest z pokojem za pomoca gniazdka :-)

    P.