  • Data: 2008-01-05 15:30:23
    Temat: przesłuchanie - stawiennictwo obowiązkowe?
    Od: "AlterEgo" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Dostałam pismo z Sądu Rejonowego z następującą adnotacją:

    "Stawiennictwo obowiązkowe pod rygorem pominięcia dowodu z przesłuchania w
    charakterze uczestniczki".

    Chodzi o złozony przeze mnie wniosek o zniesienie współwłasności
    nieruchomosci. Raz już byłam wzywana, stawiłam sie, przedstawiłam swoje
    racje. Potem sąd powołał biegłego geodetę. Geodeta wytyczył granice
    podziału. Teraz jest kolejne przesłuchanie. Czy mam obowiazek się stawić?
    Nie rozumiem tego zapisu.

    Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam,
    ae