  • Data: 2005-03-25 20:03:15
    Temat: przeniesienie do rezerwy
    Od: "Marko_Polo" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Ja w kółko o wojsku, bo problem jest dla mnie ważny.
    Mam takie pytanko w związku z tym.
    Czy jest prawnie możliwe przeniesienie mnie do rezerwy w wieku 22 latka nie
    będąc w wojsku? Bo to komendanci WKU przenoszą do rezerwy, prawda? Czyli jak
    bym napisał prośbę o przeniesienie i uzasadnił to działalnościcią itp, że
    bez tego nie mam możliwości jej dalej rozwijać itd. to jest jakaś szansa na
    przeniesienie mnie do rezerwy? Na chwile obecną robie sobie szkołe
    policealną, ale ona się kończy już za rok, a podobno już drugi raz z powodu
    policealnej mnie nie odroczą więc wtedy to zostaną studia. Ale nie wiem czy
    wtedy dam rade iść na studia.
    Pozdrawiam
    M@rko_Polo