eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprzedłużająca się naprawa gwarancyjnaprzedłużająca się naprawa gwarancyjna
  • Data: 2006-06-01 18:11:58
    Temat: przedłużająca się naprawa gwarancyjna
    Od: "CiepliX" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam!

    Oddałem laptopa do serwisu. Na gwarancji. Najpierw niby go naprawiono,
    ale 2 dnia z powrotem trafił do nich z tymi samymi objawami. Ogółem spędził
    w serwisie łącznie ponad 14 dni (włączając dni wolne). I moje pytanie w
    związku z tym - czy mam prawo ubiegać się o wymianę sprzętu w związku z
    przedłużającą się naprawą lub żądać zwrotu pieniędzy? Sprzęt jest już
    nieprodukowany wiec musieliby mi dać laptop z lepszymi parametrami - co w
    sumie nie jest złym wyjsciem.

    Dzieki za podpowiedź,
    Marcin


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1