eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprotokół odbioru › protokół odbioru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Adam_@@" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: protokół odbioru
    Date: Thu, 24 Feb 2005 21:08:32 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 9
    Sender: s...@p...onet.pl@ps139.szczecin.sdi.tpnet.pl
    Message-ID: <cvlc22$dnk$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ps139.szczecin.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1109275522 14068 217.98.191.139 (24 Feb 2005 20:05:22 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 24 Feb 2005 20:05:22 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:280536
    [ ukryj nagłówki ]


    Sytuacja - faktura wystawiona za wykonane usługi. W nazwie towaru i usługi
    jest szczegółowo opisane w punktach za co . Teraz po roku w odpowiedzi na
    wezwanie do zapłaty dostałem aby pokazać protokół odbioru wykonanych prac.
    Czy taki protokół ma rzeczywiście racje bytu i jest niezbędny w sytuacji gdy
    faktura została przyjęta, podpisania a przez rok nie było żadnych
    reklamacji.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1