-
1. Data: 2005-02-24 20:08:32
Temat: protokół odbioru
Od: "Adam_@@" <s...@p...onet.pl>
Sytuacja - faktura wystawiona za wykonane usługi. W nazwie towaru i usługi
jest szczegółowo opisane w punktach za co . Teraz po roku w odpowiedzi na
wezwanie do zapłaty dostałem aby pokazać protokół odbioru wykonanych prac.
Czy taki protokół ma rzeczywiście racje bytu i jest niezbędny w sytuacji gdy
faktura została przyjęta, podpisania a przez rok nie było żadnych
reklamacji.
-
2. Data: 2005-02-25 00:05:55
Temat: Re: protokół odbioru
Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
Użytkownik "Adam_@@" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:cvlc22$dnk$1@news.onet.pl...
Protokół, to dokument przekazania pracy. Rzecz pomocna, tym nie mniej raczej
nie niezbędna krytycznie. Ja na Twoim miejscu w odpowiedzi na ich pismo
wezwał bym ich do zajęcia stanowiska, czy wypierają się wykonania tych prac.
Jeśli się wypierają, a masz możliwość udowodnienia ich wykonania, to goście
zahaczają poważnie o oszustwo, bowiem domniemanie, iż odbierając bez
protokołu roboty i przyjmując fakturę, zaś upominając się po roku o bzdurny
dokument działali ze z góry powziętym zamiarem niezapłacenia za usługę.
Jeśli odpiszą, ze potwierdzają wykonanie usługi, to wówczas istnienie lub
nie protokołu nie ma znaczenia.