  • 1. Data: 2005-02-24 20:08:32
    Temat: protokół odbioru
    Od: "Adam_@@" <s...@p...onet.pl>

    Sytuacja - faktura wystawiona za wykonane usługi. W nazwie towaru i usługi
    jest szczegółowo opisane w punktach za co . Teraz po roku w odpowiedzi na
    wezwanie do zapłaty dostałem aby pokazać protokół odbioru wykonanych prac.
    Czy taki protokół ma rzeczywiście racje bytu i jest niezbędny w sytuacji gdy
    faktura została przyjęta, podpisania a przez rok nie było żadnych
    reklamacji.

  • 2. Data: 2005-02-25 00:05:55
    Temat: Re: protokół odbioru
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Adam_@@" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Protokół, to dokument przekazania pracy. Rzecz pomocna, tym nie mniej raczej
    nie niezbędna krytycznie. Ja na Twoim miejscu w odpowiedzi na ich pismo
    wezwał bym ich do zajęcia stanowiska, czy wypierają się wykonania tych prac.
    Jeśli się wypierają, a masz możliwość udowodnienia ich wykonania, to goście
    zahaczają poważnie o oszustwo, bowiem domniemanie, iż odbierając bez
    protokołu roboty i przyjmując fakturę, zaś upominając się po roku o bzdurny
    dokument działali ze z góry powziętym zamiarem niezapłacenia za usługę.
    Jeśli odpiszą, ze potwierdzają wykonanie usługi, to wówczas istnienie lub
    nie protokołu nie ma znaczenia.