eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › prosze pomozcieeeeeeeeeeee:)))
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 12

  • 11. Data: 2003-01-21 02:25:01
    Temat: Re: prosze pomozcieeeeeeeeeeee:)))
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Changer" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:101X9.113742$TY.1035861@news.chello.at...
    > termin zostal przekroczony napewno 28 dni a jest 32 tylko chodzi o to czy
    > mam prawo do zadania zwrotu gotowki czy musze wziac nowy dysk????

    Konsument, który stwierdził wadę, może zgodnie z przysługującymi mu
    uprawnieniami
    przewidzianymi w Kodeksie cywilnym, według swego wyboru żądać:
    1) zwrotu ceny za zwrotem wadliwego towaru, oświadczając że odstępuje od
    umowy z zastrzeżeniem art. 560 § 1 Kodeksu cywilnego.
    2) obniżenia ceny towaru,
    3) wymiany towaru wadliwego na wolny od wad, jeżeli towar jest oznaczony
    gatunkowo,
    4) usunięcia wady, jeżeli towar jest oznaczony co do tożsamości, a
    sprzedawca jest wytwórcą tego towaru lub na podstawie pisemnego upoważnienia
    wytwórcy prowadzi naprawy i serwis tego towaru.

    Problem w tym, że ty zgodziłeś się na naprawę - wymianę sprzętu i teraz
    szukasz na siłę pretekstu, żeby się z tego wycofać. Opóźnienie terminu
    naprawy o kilka dni, jest moim zdaniem dosyć słabym argumentem.

    Joker




  • 12. Data: 2003-01-21 04:16:27
    Temat: Re: prosze pomozcieeeeeeeeeeee:)))
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Joker napisa_(a):
    > Konsument, który stwierdził wadę, może zgodnie z przysługującymi mu
    > uprawnieniami
    > przewidzianymi w Kodeksie cywilnym, według swego wyboru żądać:
    > 1) zwrotu ceny za zwrotem wadliwego towaru, oświadczając że odstępuje od
    > umowy z zastrzeżeniem art. 560 § 1 Kodeksu cywilnego.
    > 2) obniżenia ceny towaru,
    > 3) wymiany towaru wadliwego na wolny od wad, jeżeli towar jest oznaczony
    > gatunkowo,
    > 4) usunięcia wady, jeżeli towar jest oznaczony co do tożsamości, a
    > sprzedawca jest wytwórcą tego towaru lub na podstawie pisemnego upoważnienia
    > wytwórcy prowadzi naprawy i serwis tego towaru.
    >
    > Problem w tym, że ty zgodziłeś się na naprawę - wymianę sprzętu i teraz
    > szukasz na siłę pretekstu, żeby się z tego wycofać. Opóźnienie terminu
    > naprawy o kilka dni, jest moim zdaniem dosyć słabym argumentem.

    Przede wszystkim to reklamował z tytułu gwarancji... Wszystko co powyżej
    to rękojmia.
    Albo czekasz na naprawę albo oświadczasz, że z powodu przekroczenia
    terminu odstępujesz od umowy gwarancyjnej i reklamujesz płytę z tytułu
    rękojmi u sprzedawcy. Ale uważaj - przy rękojmi jest wymóg
    poinformowania sprzedawcy o wadzie w ciągu miesiąca od jej wykrycia.

    KG

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1