  • 21. Data: 2008-07-12 14:16:49
    Temat: Re: prośba o opinię prawną sytuacji
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    e...@e...pl pisze:

    > Najfajniejsze jest to że nikogo nie bzykałem były to normalne
    > odwiedziny, moja żona zna tą kobietę. Wkurza mnie jedynie taka
    > sytaucja.

    To rzeczywiście wkurzające. Nawet sobie nie po bzykałeś, a żona i tak
    będzie to podnosić podczas rozwodu :) Mogłeś sobie użyć i tak byłoby to
    samo :)

    > Pnadto zastanawia mnie motyw takiego działania. Przypuszczam że poszła za tym kasa,
    albo moja żona dała inny prezent.

    Mnie bardziej zastanawia motywacja twojej żony. jeśli nie chodzi o
    zdradę to co jaje za różnica kto cię w szpitalu odwiedza. To chore.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 22. Data: 2008-07-13 07:42:47
    Od: e...@e...pl

    On 12 Lip, 16:16, Johnson <j...@n...pl> wrote:
    > e...@e...pl pisze:
    >

    > To rzeczywiście wkurzające. Nawet sobie nie po bzykałeś, a żona i tak
    > będzie to podnosić podczas rozwodu :) Mogłeś sobie użyć i tak byłoby to
    > samo :)

    No właśnie. Rozwodu nie będzie, mamy małe dzieci i dla nich
    postanowiliśmy się nie rozwodzić. Gdyby nie one już dawno bym to
    zrobił.

    > Mnie bardziej zastanawia motywacja twojej żony. jeśli nie chodzi o
    > zdradę to co jaje za różnica kto cię w szpitalu odwiedza. To chore.

    Masz rację to chore. Moja żona wie że wszystko robię dla dzieci i robi
    jazdy. Myślę też że w imię zasady "każdy sądzi po sobie" sama się
    pewnie puszczała - jakiś czas temu też leżała w szpitalu.

    pzd. Enix

  • 23. Data: 2008-07-13 09:33:45
    Od: Jancio Wodnik <J...@b...pl>

    *e...@e...pl* z wysiłkiem wystukał(a) przypadkowy ciąg słów:

    > Ech, tego się właśnie obawiałem. Chociaż wydawało mi się że jeśli
    > jestem pacjentem, a on jest w pracy to tego typu działanie jest czymś
    > innym niż na przykład sytuacja w lokalu. Ale cóż pewnie się myliłem :(
    > A powiedzcie mi czy to dobra analogia: Mąż wyjeżdża służbowo nocując w
    > malutkim motelu. Fakt ten oraz adres motelu jest znany żonie. Do
    > motelu przychodzi pani i odwiedza męża. Recepcjonistka informuje o tym
    > fakcie telefonicznie żonę pacjenta. Co o tym sądzicie ?

    MSPANC dlatego lezysz teraz na ortopedii? ;)
    Ludzie byli dawniej bliżsi sobie. Musieli. Broń nie niosła tak daleko.

  • 24. Data: 2008-07-13 11:06:09
    Od: e...@e...pl

    > MSPANC dlatego lezysz teraz na ortopedii? ;)
    Mam skomplikowane złamanie.

    pzd. Enix

  • 25. Data: 2008-07-13 18:45:22
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    e...@e...pl pisze:

    > No właśnie. Rozwodu nie będzie, mamy małe dzieci i dla nich
    > postanowiliśmy się nie rozwodzić.

    To też jest głupie. Wbrew pozorom życie z sobą na siłę nie jest dobre
    dla dzieci. Możecie tylko gorzej wykrzywić dzieci. Popytaj psychologów.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 26. Data: 2008-07-14 21:51:25