  • Data: 2003-06-05 12:50:21
    Temat: prokurator i wglad do akt sprawy
    Od: "Andrzej" <A...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy podczas dochodzenia ( samochod okazal sie po kradziezy , zatrzymany i
    gnije na
    parkingu) mam prawo jako wlasciciel wgladu do akt sprawy. Prokurator ,
    znajac nasz system prawny po prostu sobie to olewa i prowadzi juz to 6
    miesiecy . Pewnie jakby to bylo jego auto to w miesiac by zalatwil wszystko.

    Mowi ,ze jeszcze czeka na pewne dokumenty co wg mnie jest bzdura bo wiem z
    innych zrodel, ze to nieprawda

    Zatem czy moge zrobic wglad do akt czy tez musze wziac prawnika lub czekac
    do zakonczenia sprawy .Ew . co napisac , skrage na przewleklosc
    postepowania czy tez cos innego ? Chce byc pewny bo jak pojde do niego to
    moze mi rzucic jakims przepisem i sie szybko zamkne
    Poradzcie cos