    From: Lukasz <l...@s...bojczuk.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problemy z kurierem - co robic
    Date: Wed, 01 Oct 2008 18:34:30 +0200

    Witam!
    Zamowilem w srode towar u producenta w Warszawie (jestem z Wroclawia,
    ale jako ze do niedzieli bylem w woj. opolskim zamowilem na adres w
    opolu) firma kurierska siodemka. w piatek zadzwonilem do kuriera i
    dowiedzialem sie ze paczki (bylo ich 5) omylkowo dotarly do Bielska
    bialej i Bialego Stoku (sic! dobrze zaadresowane byly!). Ustalilem, ze w
    sobote beda w opolu, ale ze nie dowoza w sobote ... to podjade do opola
    osobiscie odebrac. Odebralem 4 z 5 paczek, ostatnia pomylkowo z Bielska
    wyszla nie na opole tylko jeszcze gdzies indziej. Uzgodnilem na miejscu
    jak rowniez mailowo z oddzialem opole ze paczke przekieruja na wroclaw-
    bo od poniedzialku tam bede. W srode znowu zadzwonilem do kuriera, ktory
    stwierdzil ze paczka dzis idzie do doreczenia ...do miejscowosci w woj.
    Opolskim... Przypomnialem zeby wyslali na wroclaw na co mila pani
    stwierdzila ze jutro dotrze do wroclawia. W piatek zadzwonilem do opola
    ;) i okazalo sie ze paczka zostala doreczona w regionie opole!! nie wiem
    komu, nie wiem gdzie, ale dzien pozniej kurier odebral ja stamtad i mial
    odeslac do nadawcy, ale nie zaznaczyl tego na liscie i figuruje jako
    doreczona. Z gfirma ogolnie ciezko sie dogadac, nie ma osoby
    kompetentnej ktora by mnie obsluzyla. Minely juz 2 tygodnie, za towar
    zaplacilem, ale go nie odebralem. Co mozna z tym fantem zrobic? musze
    godzinami wydzwaniac do firmy kurierskiej, napisac reklamacje, czy
    wystapic na droge sadowa??? Przesylka najprawdopodobniej byla
    ubezpieczona na 5000zl, warta troche mniej. Nie mowie juz o stratach
    jakie spowodowal brak tej przesylki- ciezkie do udowodnienia- byly to
    materialy na instalacje przez co wygenerowaly opoznienie, udalo mi sie z
    tego wywinac ale do dzisiaj mam przez to problemy (niematerialne, po
    prostu terminy gonia...)
    Co radzicie, co robic?

    --
    Pozdrawiam!