  • 1. Data: 2009-05-06 08:30:24
    Temat: Czy da się zalegalizować komarka?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    marzy mi się Komarek, ale co fajniejsze są bez papierów, bo to sprzęt sprzed
    30 lat. Czy idzie jakoś to zalegalizować, czy to wszystko już złom? A może
    jakoś da się kupić taki niefajny model z papierami i fajny bez papierów i
    jakoś połączyć? :D Ale chyba nie, bo to numer ramy i silnika ma, prawda?

    --
    Tristan

  • 2. Data: 2009-05-06 11:43:20
    Temat: Re: Czy da się zalegalizować komarka?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan pisze:
> [...]
    > jakoś połączyć? :D Ale chyba nie, bo to numer ramy i silnika ma, prawda?

    Taki karkołomny pomysł: zmontować z części pojazd "marki" SAM? ;)

  • 3. Data: 2009-05-06 13:36:09
    Od: "ArturSZ" <a...@n...pl>

    > marzy mi się Komarek, ale co fajniejsze są bez papierów, bo to sprzęt
    > sprzed
    > 30 lat. Czy idzie jakoś to zalegalizować, czy to wszystko już złom?

    Jako obiekt muzealny.
    Tylko za granicę nie wypuszczą bez zgody wojewódzkiego konserwatora:)

    --
    ArturS
    naświetlarnia drukarni PRO MEDIA Opole 442 80 11

  • 4. Data: 2009-05-06 14:21:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ArturSZ pisze:

    > Jako obiekt muzealny.
    > Tylko za granicę nie wypuszczą bez zgody wojewódzkiego konserwatora:)

    I bez zgody konserwatora nawet pomalować na inny kolor nie wolno.

  • 5. Data: 2009-05-07 06:12:48
    Od: "Decter" <decter(wytnij)@op.pl>

    > Tylko za granicę nie wypuszczą bez zgody wojewódzkiego konserwatora:)

    Chyba że do NRD

  • 6. Data: 2009-05-07 16:47:16
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 06 maj 2009 15:36
    (autor ArturSZ
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gts4ap$6ks$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Jako obiekt muzealny.
    > Tylko za granicę nie wypuszczą bez zgody wojewódzkiego konserwatora:)

    Kuźwa, do rzyci... Bez sensu takie prawo... :(

    --
    Tristan

  • 7. Data: 2009-05-08 20:48:54
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Andrzej Lawa wrote:
    > Taki karkołomny pomysł: zmontować z części pojazd "marki" SAM? ;)

    Na przykład coś takiego: http://www.youtube.com/watch?v=yy4KH88tLSY

    Piotrek