  • Data: 2009-05-06 11:01:22
    Temat: problem z zamknięciem rachunku bankowego
    Od: "maximus" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam - sprawa dotyczy mBanku.
    Piszę rozwiązanie umowy po czym dostaję odpowiedź, że rachunek nie może
    zostać zamknięty bo nie odpowiada im podpis.
    Mówie kurde nie możliwe i szukam umowy znajduję mając ją przed sobą
    podpisuję się tak samo i wysyłam ponownie pismo z rozwiązaniem umowy.
    W odpowiedzi znowu ta sama śpiewka że podpis im się nie zgadza !!!
    O zgrozo nie dziwię się że bank się chwali liczbą rachunków w milionie sztuk
    skoro nie pozwalają ich zamknąć.

    Pytanie co dalej robić bo nie zamierzam płacić pieniędzy za potwierdzenie
    podpisu skoro uważam że mój podpis jest identyczny a bank celowo utrudnia
    zamknięcie rachunku i na dodatek chce wyłudzić pieniądze oferując mi
    przysłanie kopi wzrou podpisu w jaki sposób mam się podpisać. (po co mam
    umowę swoją)
    Abstrachuję a co wtedy kiedy na na obu umowach są ciut inne podpisy -
    przecież to możliwe i co wtedy, kto ma rację?

    Czy można się od tego odwołać pożalić komukolwiek poza sądem ?
    Sprawa dotyczy rachunku firmowego więc UOKiK raczej odpada.
    Może jakaś skarga do komisji nadzoru bankowego czy cokolwiek innego ?
    Wszelkie pomysły mile widziane - byle sensowne ?