  • Data: 2009-05-06 11:30:01
    Temat: Re: problem z zamknięciem rachunku bankowego
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >>> Witam - sprawa dotyczy mBanku.
    >>> Piszę rozwiązanie umowy
    >> Błąd, a pożądane kroki i kolejność to
    >> http://www.mbank.pl/przewodnik/funkcjonalnosci/8.htm
    > a prawo mowi co innego :D
    Nie zaprzeczę, ale ja im dziękuję za ... no i tu mam problem, bo nie
    łamią, jeśli faktycznie mogą coś w podpisie podważyć.
    A nawet gdyby łamali, to ja im dziękuję, bo jest mało prawdopodobne by
    ktokolwiek mógłby zamknąć mi rachunek zlecając w wypowiedzeniu umowy
    przelew zawartości na swój 'techniczny rachunek'. Oprócz 'rozdawanego'
    wszędzie wzoru podpisu potrzeba jeszcze unikalnego identyfikatora i
    telekodu, czyli hasła dostępu do kanału telefonicznego. Takie
    potwierdzenie tożsamości jest wyraźnie pewniejsze.