  • Data: 2007-12-18 15:37:38
    Temat: problem z reklamacja
    Od: Anax WRC <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam, zdarzyla mi sie nastepujaca sytuacja. Kupilem lodowko-zamrazarke
    przez internet w firmie Megamedia. Odebral ja osobiscie za mnie brat z
    magazynu firmy we Wroclawiu. Na pierwszy rzut oka opakowanie nie
    wygladalo na uszkodzone. Podczas rozpakowywania okazalo sie , ze lodoka
    jest powaznie uszkodzona z jednej strony, tak jakby ktos w nia widlakiem
    wjechal. jest duze wgniecenie i nawet urwane koleczko. No paskudnie to
    wyglada. Po dokladniejszym ogladnieciu opakowania okazalo sie ze bylo
    ono w miejscu uderzenia bardzo ladnie i zgrabnie zaklejone, zeby nie
    bylo widac uszkodzenia.
    Megamedia nie bardzo chce slyszec o reklamacji, bo wg nich podczas
    odbioru brat powinien byl sprawdzic zawartosc. No ale tego nie zrobil.
    No i teraz pytanie czy mozna jakos wybrnac z tej sytuacji, czy moze
    jestem z gory na straconej pozycji bo lodowka nie byla wyjeta z
    oryginalnego opakowania podczas odbioru i nie zostala sprawdzona, czy
    wszystko ok.

    Bede wdzieczny za wszelka pomoc w tej sprawie

    pzdr
    Anax