eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z reklamacjaRe: problem z reklamacja
  • Data: 2007-12-18 20:38:41
    Temat: Re: problem z reklamacja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 18.12.2007 Anax WRC <w...@i...pl> napisał/a:
    > witam, zdarzyla mi sie nastepujaca sytuacja. Kupilem lodowko-zamrazarke
    > przez internet w firmie Megamedia. Odebral ja osobiscie za mnie brat z
    > magazynu firmy we Wroclawiu. Na pierwszy rzut oka opakowanie nie
    > wygladalo na uszkodzone. Podczas rozpakowywania okazalo sie , ze lodoka
    > jest powaznie uszkodzona z jednej strony, tak jakby ktos w nia widlakiem

    MZ powinieneś spróbować złożyć reklamację z tyt. niezgodności z umową
    (poczytaj archiwum via google). Sprzedawca może się po pierwsze naciąć na
    14-to dniowy termin odpowiedzi na reklamację, a po drugie, to na nim
    będzie ciążył obowiązek wykazania, że wada nie istniała w momencie wydania
    towaru.
    Próba zwrotu z powołaniem się na "zakup na odległość" skończy się zapewne
    stwierdzeniem, że towar wrócił w stanie uszkodzonym.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1